Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Grandiosa = Stor Hvordan har jeg klart å overse den? Har du selv opplevd noen slikt? fortell, fortell.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Ha ha, nå skjønte jeg også den *går og setter meg i skammekroken*
Babykilo Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Det siste stemmer jo dessverre for inntaket. Jeg klarer hvert fall ikke å stoppe...
Plutselig_gravid Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 HaPå står for Hamar Pålegg. Ikke som å ha noe på brødskiven liksom
Lykkeligmed2 Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg forsto ikke vitsen "to tomater går over en vei, så blir den andre påkjørt. Den første sier "Kom an, Ketsjup." Før jeg hørte den på engelsk, og det ble "Catch up"... Følte meg rimelig dum da. Og frem til jeg var eldre enn jeg liker å innrømme var jeg overbevist om at reisdyr het reinstyr...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg forsto ikke vitsen "to tomater går over en vei, så blir den andre påkjørt. Den første sier "Kom an, Ketsjup." Før jeg hørte den på engelsk, og det ble "Catch up"... Følte meg rimelig dum da. Og frem til jeg var eldre enn jeg liker å innrømme var jeg overbevist om at reisdyr het reinstyr... Det heter verken reisdyr eller reinstyr. Det heter reinsdyr;-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Longyearbyen. Langt år står det for skjønte jeg for noen år siden..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Hehe.. husker i fylla hvor jeg plutselig skjønte hvorfor disse lenestolene heter Stressless
Gunner Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Sangen til Trøste og Bære, jenter som sparker og slår, jeg tenkte at når hu står oppå et bord å drar av seg trusa, så må hu jo skjønne at noen kommer å hjelper til! At Rosekjeller'n er en strippeklubb (eller noe) gikk ikke opp for meg før etter rimelig lang tid.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #12 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg forsto ikke vitsen "to tomater går over en vei, så blir den andre påkjørt. Den første sier "Kom an, Ketsjup." Før jeg hørte den på engelsk, og det ble "Catch up"... Følte meg rimelig dum da. Og frem til jeg var eldre enn jeg liker å innrømme var jeg overbevist om at reisdyr het reinstyr... Da føler jeg meg rimelig dum nå, for jeg skjønner ikke hva du mener.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 Voltaren = Voltar En. Syns den er litt pervers. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #14 Skrevet 2. oktober 2012 Har lenge trodd at sangen E6 handlet om utroskap, " ligg det noen i arman hennes no" helt til jeg hørte heeeele sangen og i edru tilstand og fant ut han skulle på fødestuen:))) okay
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 Har lenge trodd at sangen E6 handlet om utroskap, " ligg det noen i arman hennes no" helt til jeg hørte heeeele sangen og i edru tilstand og fant ut han skulle på fødestuen:))) okay Jeg også!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. oktober 2012 #16 Skrevet 2. oktober 2012 Har lenge trodd at sangen E6 handlet om utroskap, " ligg det noen i arman hennes no" helt til jeg hørte heeeele sangen og i edru tilstand og fant ut han skulle på fødestuen:))) okay haha, samme her. Trodde det var snakk om en annen mann, og at derfor mannen hennes haster sånn hjem. Det som gjorde vondt verre var at jeg ikke fikk høre siste verset før sånn ca 5. gangen jeg hørte sangen og da fikk jeg meg en ordentlig bakoversveis.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 2. oktober 2012 #17 Skrevet 2. oktober 2012 Har lenge trodd at sangen E6 handlet om utroskap, " ligg det noen i arman hennes no" helt til jeg hørte heeeele sangen og i edru tilstand og fant ut han skulle på fødestuen:))) okay haha, samme her. Trodde det var snakk om en annen mann, og at derfor mannen hennes haster sånn hjem. Det som gjorde vondt verre var at jeg ikke fikk høre siste verset før sånn ca 5. gangen jeg hørte sangen og da fikk jeg meg en ordentlig bakoversveis. Har aldri fått med meg det siste verset jeg, så jeg har trodd frem til nå at det var snakk om utroskap jeg og
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #18 Skrevet 2. oktober 2012 Har lenge trodd at sangen E6 handlet om utroskap, " ligg det noen i arman hennes no" helt til jeg hørte heeeele sangen og i edru tilstand og fant ut han skulle på fødestuen:))) okay å, besvimer nå... Har visst ikke hørt på teksten til denne, skjønner jeg... (google nå...)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. oktober 2012 #19 Skrevet 2. oktober 2012 Ikke før jeg var voksen forsto jeg at jeg hadde sunget feil på en barnesang hele oppveksten.. Det se virkelig sier:" gøy på landet, gøy på landet, sånt no hakke vi i byn, nei det har vi ikke " Det jeg trodde : " gøy på landet gøy på landet, kom så hakker vi i byn! Nei det har vi ikke " Har alltid ment den siste strofen ikke passet inn, men SÅ forsto jeg jo hvorfor. Ikke forsto jeg hvorfor vi skulle være så slemme med dem i byen heller. Trodde det var en ertesang.. Haha..
Lykkeligmed2 Skrevet 2. oktober 2012 #20 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg forsto ikke vitsen "to tomater går over en vei, så blir den andre påkjørt. Den første sier "Kom an, Ketsjup." Før jeg hørte den på engelsk, og det ble "Catch up"... Følte meg rimelig dum da. Og frem til jeg var eldre enn jeg liker å innrømme var jeg overbevist om at reisdyr het reinstyr... Da føler jeg meg rimelig dum nå, for jeg skjønner ikke hva du mener. Hehe, mener du tomatvitsen? Ketchup på engelsk høres ut som "Catch up", så det blir en dobbeltbetydning som forsvinner på norsk når tomaten sier til den knuste tomaten, "Come an,Ketchup/Catch up".
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. oktober 2012 #21 Skrevet 2. oktober 2012 Hahaaa! Har heller ikke forstått hele ketshup vitsen. Jeg lo alltid som liten fordi jeg syntes det var morsomt at kompistomaten kalte sin knuste venn for ketchup.. Siden det var set han nå var blitt. Men at det i tillegg var et "catch up" poeng skjønte jeg ikke før nå! Jeeez.. Får skylde på manglende engelskkunnskaper som barn..
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. oktober 2012 #22 Skrevet 2. oktober 2012 Har lenge trodd at sangen E6 handlet om utroskap, " ligg det noen i arman hennes no" helt til jeg hørte heeeele sangen og i edru tilstand og fant ut han skulle på fødestuen:))) okay Hehe...den skriver jeg under på
Prinsesse Brødhue Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg var ganske stor før jeg skjønte at 17.mai var en dato og ikke en "happening".. Dessuten har jeg helt til det siste året sunget rackamackafong til rock the microfone.
pusekvinne Skrevet 2. oktober 2012 #24 Skrevet 2. oktober 2012 Flaut, men helt til i fjor så trodde jeg at man sang " Ride ride ranke, ri til Onkel Iggalopp"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå