Gå til innhold

Tips til fine vinterjakker?? Til meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke Bergans, CG eller Parajumpers..

Liker Parajumpers godt, men det har jo "alle", så gjerne noe ala den.. :)

Kom gjerne med link!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Match butikken har jo noe lignendes. Jean paul for eksempel. Men også andre. Jeg har ikke link. Men kjøpte selv der i fjord.

Skrevet

Match butikken har jo noe lignendes. Jean paul for eksempel. Men også andre. Jeg har ikke link. Men kjøpte selv der i fjord.

Skrevet

Fjor heter det.

Skrevet

Jeg tror pels (ekte og fake) blir veldig ut snart. For det har bare tatt helt av nå. Og da blir folk møkk lei. Dessuten er det mye diskusjon rundt det med ekte pels (jeg kan bruke det, men liker ikke å provosere. Noen er jo så hissige!).

Så ville lagt ned penger i en fin og god jakke uten pels på hetten.

Skrevet

Fleischer couture sine jakker er råfine og varme :D

Skrevet

Jeg tror pels (ekte og fake) blir veldig ut snart. For det har bare tatt helt av nå. Og da blir folk møkk lei. Dessuten er det mye diskusjon rundt det med ekte pels (jeg kan bruke det, men liker ikke å provosere. Noen er jo så hissige!).

Så ville lagt ned penger i en fin og god jakke uten pels på hetten.

Jeg har en jakke fra 2001 med pels på kraven og en anorakk fra 80 tallet med pels på kraven, poenget mitt er at det har vært poppis så lenge at tror nok ikke det går av moten med det første. Også er jo pelsen på jakker som regel til å kneppe av om man ønsker det :)

Skrevet

Woolrich er fine og Pajar er heller ikke så verst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...