Butterfly84 Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har lyst på noen nye sko. Støvletter, sånne som jeg kan ha til tights og trange bukser. Venninnen min skal hjelpe meg, og plukker ut 5 par, alle har høye hæler. Hun har aldri vært gravid før, men det har jeg, og vet at snart kommer vannet i bena til å gjøre dem hovne og vonde, og da har jeg slett ikke lyst å gå på høye hæler. Jeg har kikket litt på ellos, men føler jeg står helt fast. Kan noen hjelpe meg å plukke ut noen som er fine, ikke alt for dyre, men også stødige og varme? Tenkte noen jeg kunne bruke nå, men også kunne bruke utover vinteren.
Butterfly84 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2012 Glemte å si at jeg skal ha baby i mars...
Vilde2012 Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Mange butikker har da lave fine skinnstøvletter. Bianco og Skoringen for eksempel. Sistnevnte har vel noe salg denne helgen fra torsdag av. Jeg har et par med litt hæler som jeg bruker hvis jeg vil pynte meg litt, også har jeg et par som er fra Bianco som er lave og med foret inni med lammeull eller noe, men de er likevel pene utenpå. Bruker disse på vinteren og høsten med trang bukse eller tight/strømpebukse inni.
Jaffs Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 på Skoringen får du bein str din i rabatt nå i disse dager, så kan jo være en ide og ta turen innom. Ellers så får du billige sko på skopunkten.no, økonomisko og din sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå