Gå til innhold

Nei nei nei! Scheiße!!


Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Skal reise på etterlengted "husmorferie" i morgen. Kurs utenbys med overnatting på hotell og gode greier :) Første overnatting uten Jubelguri og ja, jeg gleder meg!

Men så sitter jeg her da med ei lita ei med 39 i feber, utslett og slagen form! Ujs, æsj og bæsj..... Blir neppe noen tur på meg i morgen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan passe lillemor? Usj, kjedelig for dere begge to. God bedring til frøkna.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har pass for de to dagene jeg skulle vært borte, men får meg ikke til å reise fra en syk 2-åring

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Huff, det er så typisk! Sykdom kommer ofte når det absolutt ikke passer.

 

Vi skulle gifte oss i Spania på en lørdag, og hadde planlagt å reise ned tidlig torsdag. Vekket eldste (som da var 8 mnd) kl 04 pga tidlig fly, og hun kokte. Jeg brant meg nesten da jeg forsøkte å amme henne. Så i stedet for fly ned til Spania, ble det først legevakt og deretter sykehus på oss. Jenta hadde ikke mindre enn 41,2 i feber.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Å nei å nei så leit! Du fortjener jo virkelig litt uten barn tid!

 

Stakkars lille søte, er det håp for rask bedring da? Ikke moro:(

 

Krysser fingrene for at jubelguri raskt blir kvikk og fin i formen igjen:)

God bedring!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Å nei å nei så leit! Du fortjener jo virkelig litt uten barn tid!

 

Stakkars lille søte, er det håp for rask bedring da? Ikke moro:(

 

Krysser fingrene for at jubelguri raskt blir kvikk og fin i formen igjen:)

God bedring!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Å nei å nei så leit! Du fortjener jo virkelig litt uten barn tid!

 

Stakkars lille søte, er det håp for rask bedring da? Ikke moro:(

 

Krysser fingrene for at jubelguri raskt blir kvikk og fin i formen igjen:)

God bedring!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Å nei å nei så leit! Du fortjener jo virkelig litt uten barn tid!

 

Stakkars lille søte, er det håp for rask bedring da? Ikke moro:(

 

Krysser fingrene for at jubelguri raskt blir kvikk og fin i formen igjen:)

God bedring!

Skrevet (endret)

Juliea x 4. Ikke verst. :)

(Jeg ser for meg at det koker litt i hodene på tekniker'ne av DiB-forumet nå etter avsløringene dine. Tror de tar en liten bøgg-gjennomgang, for alt står jo og henger her i dag. Snart finner de en eller annen rød knapp, eller grønn ledning som ikke burde bli fiklet med, og vips, så er vi outa hele gjengen. :) )

 

Drit med husmorsferien som kanskje ryker, og god bedring til den lille.

Endret av Frenzia
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hun sover nå, men har fortsatt feber og er slagen. Jeg får feriere en annen gang, tror jeg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Hun sover nå, men har fortsatt feber og er slagen. Jeg får feriere en annen gang, tror jeg

 

å:/ Stakkars liten, du er god mor du. Er det noe jeksler drit eller bare grunnløs feber? gi paracet og se ann ut ettermiddagen :) Håper !!

Skrevet

Har pass for de to dagene jeg skulle vært borte, men får meg ikke til å reise fra en syk 2-åring

 

Når du sier pass, så er du kanskje alene med henne? Da hadde ikke jeg heller dratt.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet
Har pass for de to dagene jeg skulle vært borte, men får meg ikke til å reise fra en syk 2-åring
Når du sier pass, så er du kanskje alene med henne? Da hadde ikke jeg heller dratt.

 

Ja, er alene med henne. Men nå får jeg ikke avbestilt og skolen sier at jeg må betale alt selv dersom jeg ikke reiser :( Ikke at pengene kommer først, men nesten 6000,- er mye penger for meg..... Ser forresten ut som om det er vannkopper, noe barnevakten ikke har hatt så hun var ikke så keen, forståelig nok, på å komme, og åHH....

 

Bæsj-dag, altså!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Kan virkelig jobben forlange at du dekker dette selv så lenge det er sykdom og du er eneforsørger?

 

Høres helt på tryne ut! Håper de tar feil og at du får deg en velfortjent alene-helg når det passer litt bedre! :)

 

Makan til arbeidsgiver! Burde bitchslappes herfra til evigheten!

Skrevet

Her, send denne løskukbitchslappingbitchen til sjefen din!

 

post-1879-1176843571.gif

Gjest Siklerotte
Skrevet

Kanskje du kan bruke reiseforsikring?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det er praksisplass gjennom høgskolen og siden billetten / faktura går til høgskolen så kan jeg ikke bruke min private forsikring og høgskolen dekker ikke siden jeg ikke er ansatt, var svaret i dag, men hun "sjefs-dama" på høgskolen kommer tilbake i neste uke så jeg avventer med å fly i flint til hun er tilbake ;)

 

Hjemme blir jeg uansett. Valget er tatt :) Så nå har jeg vært å bunkret opp med frukt, juice, kjeks og det jeg kan håpe på å få i henne av vått og tørt. Og en blomst til meg selv, sånn siden jeg også har bursdag i morgen (så fikk jeg liksom sagt det også, hehe ;)

 

Takk for støtten, jenter! Godt å blåse litt :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ren og skjær idioti!

 

Så dumt vi ikke bor nærmere, så kunne jeg hengt masse med jubelguri så hun ble trygg på meg og kunne vært her:) jeg har ferie og ønsker vannkopper på snupp..

 

Gratulerer så me med dagen i morgen!! Du fortjener den beste dagen :)

Skrevet

God bedring med vannkoppene! Synd med den turen, vil det ikke hjelpe med en sykemelding kanskje? Hvis legen bekrefter at du måtte være hjemme, slipper du kanskje å betale?

Skrevet

Gratulerer med dagen i dag! Håper dere har kost dere med uventet hjemmedag.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tusen takk :)

 

Har alt i alt vært en fin bursdag med mye tegnefilm, kjeks, småsoving med lille snupp på sofa og ballonger. Og snart er det natta og 1 år til neste gang. Hurra! ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Gratulerer med dagen kjære Lykke Fryd <3

Kjeks, ballonger, film og jubelguri er en god feiring det =) Håper du får en natt med masse drømmer og god søvn og at snupp har det bedre og er på vei til å bli frisk =)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tusen takk, søte du!

 

Jubelguri er bedre i dag, men fortsatt hjemme og slik skal det være frem til mandag, minst. Så får vi se om hun er frisk nok til barnehage og ikke lengre smittsom.

 

Jeg begynner å bli litt lei, hehe;) å være hjemme og inne så mange dager i strekk går på helsa laus..... Godt vi fortsatt har mer kjeks igjen :)

Skrevet

Oi dette var lei lesning. Godt du har humøret på plass, og at jubelguri er på bedringens vei :)

Håper det byr seg en annen anledning til å reise bort, og at de på høyskolen innser sin egen urimelighet og ikke krever penger av deg for en tur du ikke kunne dra på. Spesielt når omstendighetene er som de er!

Og en litt forsinket gratulerer med dagen :) Rolig kosedag med barn er ikke den verste feiringen man kan ha, tross alt :)

Gjest sug lut
Skrevet

Håper at det ikke klør ennå... og at du kan finne en vei rundt det økonomiske.

Kan jeg bare si en liten og helt urelatert greie, nemlig at din tristesse i alle fall klarte å gi meg en liten liten glede, nemlig en skikkelig tysk dobbel-s? Hvor fant du den egentlig (på et normaltastatur, altså)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...