Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Mannen blir 30 år i slutten av desember og jeg fyller 30 i juli. Blir det teit å slå sammen og ha en stor fest, feks i mai? Eller i påsken? Tenker på om det er teit i og med det er så lenge mellom bursdagene våre og at vi har bursdag hvert sitt år..
PintSizedDictator Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg ville ikke slått en slik dag sammen med noen. Men det er vel mest fordi det er -en- dag i året der det handler om meg og ingen andre. Yess, jeg liker oppmerksomhet i blandt jeg også 0=) Og så var det ganske lenge mellom de to 30'års dagene da. Endret 2. oktober 2012 av Miip
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg var i selskap nå hvor det var 5 mnd mellom hver, tror ikke noen reagerte altså
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg var i selskap nå hvor det var 5 mnd mellom hver, tror ikke noen reagerte altså
Gulosten™ Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Vi gjorde det sånn, 8 mnd mellom våre dager.
<3 2G <3 Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Om dere vil så gjør det, mange som gjør det:-)
<3 2G <3 Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Om dere vil så gjør det, mange som gjør det:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Syntes det var en kjempeidè, kanskje du har noen single venninnner og han noen single kompiser som får sjansen til å bli bedre kjent? ;P Dere kan jo også unne dere å legge litt mer i festen siden det blir slått sAmmen, f.eks leie lokale. Det hadde jeg gjort
Musemorbr / Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Hva med å leie lokale til nyttårsaften og gjøre det til tidenes overgang mellom hans 30års-bursdagsår og ditt? Men jeg er ikke rett person å spørre. Min 30årsfeiring blir kaffe og eplekake med søster, foreldre, besteforeldre, mann og sønn.
Musemorbr / Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Hva med å leie lokale til nyttårsaften og gjøre det til tidenes overgang mellom hans 30års-bursdagsår og ditt? Men jeg er ikke rett person å spørre. Min 30årsfeiring blir kaffe og eplekake med søster, foreldre, besteforeldre, mann og sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå