Gå til innhold

30 årsfeiring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen blir 30 år i slutten av desember og jeg fyller 30 i juli. Blir det teit å slå sammen og ha en stor fest, feks i mai? Eller i påsken? Tenker på om det er teit i og med det er så lenge mellom bursdagene våre og at vi har bursdag hvert sitt år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke slått en slik dag sammen med noen. Men det er vel mest fordi det er -en- dag i året der det handler om meg og ingen andre. Yess, jeg liker oppmerksomhet i blandt jeg også 0=)

Og så var det ganske lenge mellom de to 30'års dagene da.

Endret av Miip
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var i selskap nå hvor det var 5 mnd mellom hver, tror ikke noen reagerte altså;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var i selskap nå hvor det var 5 mnd mellom hver, tror ikke noen reagerte altså;)

Skrevet

Vi gjorde det sånn, 8 mnd mellom våre dager.

Skrevet

Om dere vil så gjør det, mange som gjør det:-)

Skrevet

Om dere vil så gjør det, mange som gjør det:-)

Skrevet

Syntes det var en kjempeidè, kanskje du har noen single venninnner og han noen single kompiser som får sjansen til å bli bedre kjent? ;P

Dere kan jo også unne dere å legge litt mer i festen siden det blir slått sAmmen, f.eks leie lokale. Det hadde jeg gjort :)

Skrevet

Hva med å leie lokale til nyttårsaften og gjøre det til tidenes overgang mellom hans 30års-bursdagsår og ditt? Men jeg er ikke rett person å spørre. Min 30årsfeiring blir kaffe og eplekake med søster, foreldre, besteforeldre, mann og sønn. ;)

Skrevet

Hva med å leie lokale til nyttårsaften og gjøre det til tidenes overgang mellom hans 30års-bursdagsår og ditt? Men jeg er ikke rett person å spørre. Min 30årsfeiring blir kaffe og eplekake med søster, foreldre, besteforeldre, mann og sønn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...