mrsrogaland. Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Njæ. Kjendis og kjendig du. Har hatt sex med en fotballspiller som spiller på et kjent norskt lag. Ikke noe jeg går rundt og skryter om heller. Tror faktisk ikke noen vet om det. Møttes på byen og ble med han hjem. Det er selvsagt noen år siden, og før jeg møtte mannen min.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Nei, sånne groupie holdninger syns jeg er latterlige og patetiske.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Nei, sånne stigmatiserende holdninger synes jeg er latterlige og patetiske....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Ja, men det var på videregående og før han ble kjendis. Vi var sammen i 2 år. Også før han ble kjendis
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Det var en kjendis..(eller HAN mente han var kjendis..var med i Big Brother spesial episoder etter 1 sesong.. hvor en gjeng ungdommer skulle være i huset i 1 uke og den som vant av de fikk være med i sesong 2 av Big Brother) ) som la seg etter meg og ville ha seg et nummer. Fy å han ble furt da jeg sa nei og fortalte hvor skapet skulle stå når han ikke ville høre.. Ser ikke så mye av han i media nå lenger, så tipper han ikke hadde det som trengtes for å bli helt det "store"..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå