*Teoline* Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Syns det blir litt mye liker-ikke og negative tråder her inne, så jeg prøver noe annet. Hvem liker og/eller lar du deg sjarmere av? Jeg er helt betatt av Truls Svensen og Asbjørn (et-eller-annet, han som var med i Are og Odin). De er så fantastisk sjarmerende helt uten å være kjekkaser i det hele! Ellers liker jeg Norske Talenter-Solveig (sorry, er helt elendig på etternavn, men dere vet sikkert hvem jeg mener). Og Alex Rosèn!!!!!!!
Mona_Sol Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Selda fra Newton!!! Hun er skjønn! Likte Solveig i samme program også, selv om jeg er mindre begeistret for Cosinus.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg liker også Solveig Kloppen Han som er programleder i åndenes makt..Tom Strømnæss
Magetaska Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Syns det blir litt mye liker-ikke og negative tråder her inne, så jeg prøver noe annet. Hvem liker og/eller lar du deg sjarmere av? Jeg er helt betatt av Truls Svensen og Asbjørn (et-eller-annet, han som var med i Are og Odin). De er så fantastisk sjarmerende helt uten å være kjekkaser i det hele! Ellers liker jeg Norske Talenter-Solveig (sorry, er helt elendig på etternavn, men dere vet sikkert hvem jeg mener). Og Alex Rosèn!!!!!!! Hun Solveig har jeg jobbet med på et prosjekt. Surere kjerring skal man lete lenge etter! Men digger ylvis. De er kjempekoselige IRL også. Alex rosen er og helt fantastisk. Dødsmorsom fyr. Likte egentlig ikke senkveld gutta, men etter en fest med dem falt jeg pladask! De er så herlige. Og Kristoffer Schou liker jeg. Mest fordi han måtte ha to sett gips for å støpe penisen sin
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Selda fra Newton er knall! Og han som var før, Ole-Andrè? Også hun lyse nord-norske som var i Kråkeklubben. Han nye liker jeg ikke så godt.... Liker også Solveig Kloppen, Alex Rosèn, likte Elin Tvedt i 71 grader Nord (hun var flink der), Anne Rimmen, Henriette Lien, Live Nelvik, Nils og Ronny fra "Nils og Ronny", Ravi, Petter Schjerven (han morsomme og flinke språk-duden på NRK), Sivert Høyem (fordi jeg kjenner ham), Haddy N`jie (fordi jeg kjenner henne også), Ole Paus (kjenner ham ikke, men liker ham likevel ) og mange andre
Plutselig_gravid Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 De kjendisene jeg liker aller best er de som kan forsvinne i mndsvis fra rampelyset og som bare dukker opp i aviser, tv og blader i forbindelse med den jobben de gjør Og som ikke har en trang til å utbrette sitt liv og sine meninger med hele verden i tide og utide i desperajon for å bli glemt av folket... Finnes egentlig ikke så mange av de, men Espen Eckbo er nå et eksempel på en kjendis som jeg er glad i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå