Gå til innhold

Blåse ut litt. HATER mora til mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så ufattelig mye jeg hater med det mennesket. Hu er et helvettes mareritt. Lar oss aldri være i fred , lyver, stjeler, blander seg opp i alt i vårt liv. Har null respekt for noen. Bahhhh. Jeg orker ikke mer. Jeg er så ufattelig forbanna og irritert på alt hun har gjort. Kjenner jeg har lyst å denge henne i veggen. Blir forbanna bare av å tenke på henne. Hun er det absolutt værste mennesket jeg noen gang har treft. Og så falsk. Hun går bak ryggen på mannen min konstant. Men han er så glad i det jævla kvinnfolket at selv om du hadde servert han en video hadde han funnet en god grunn for det hun hadde gjort eller bare benektet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som vurderer å gå fra mannen i et annet innlegg?? ;)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Skal du leve resten av livet med mannen så ville jeg tatt opp problemene med henne istedet, for det blir garantert ikke bedre med årene!

Skrevet

Oi ! Trå varsomt, det er moren til mannen din. HAN vil alltid elske henne, og etterhvert hate deg fordi du hate henne... Kan hun ignoreres, kameler svelges, sette grenser på en ok måte ???

Skrevet

Hun kan på ingen måte ignoreres. På samme måte som du ikke kan ignorere en skrikende baby i timesvis. Jeg vet virkelig ikke hva slags midler jeg skal bruke. Fordi alt er forsøkt. Jeg har vært tålmodig, snill, hjulpet da det trengs, forsøkt å ta det opp på en pen måte, kjeftet, ignorert. Vet ikke hva mer som kan gjøres. Mennesket er ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...