Gjest Heartbroken Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Og det noe så vanvittig, visstnok Med tre uker til termin og kranglete bihuler blir det påstått at jeg gir utslag på Richters skala. Resten av husstanden legger seg grytidlig sånn at de vet at de er i den tyngste søvnen når jeg kryper under dyna. Mannen påstår faktisk at han hørte meg ut i garasjen i dag tidlig Det er jo fint lite jeg kan gjøre med det nå her jeg vralter rundt og gjør mitt beste for å ikke ligne såååå veldig på en hvalross... Men kan noen trøste litt og si at det går over når lillegull kommer??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Det går nok over ja! Her har jeg snorket ekstremt høyt når det nermet seg slutten med begge to, snorkingen startet rundt uke 30 med begge, nå er jeg tilbake til normalen, var det bare en uke etter fødselen Men nå om dagen er jeg syk da, så er i snorke land igjen..
4 trollunger Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Sier det samme som <3Barn&Engler<3.... Jeg også "lekte sagbruk" på slutten av mine svangerskap. (og når jeg er forkjølet)...... Endret 1. oktober 2012 av 4 trollunger
Charliebaby13 Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Haha! Jeg også, og allerede! Er 17 uker på vei og sager som bare det. Våkner alene i senga hver morgen (sambo legger seg på sofaen iløpet av natta). Hvordan skal dette ende?
Charliebaby13 Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Haha! Jeg også, og allerede! Er 17 uker på vei og sager som bare det. Våkner alene i senga hver morgen (sambo legger seg på sofaen iløpet av natta). Hvordan skal dette ende?
Charliebaby13 Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Haha! Jeg også, og allerede! Er 17 uker på vei og sager som bare det. Våkner alene i senga hver morgen (sambo legger seg på sofaen iløpet av natta). Hvordan skal dette ende?
Charliebaby13 Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Haha! Jeg også, og allerede! Er 17 uker på vei og sager som bare det. Våkner alene i senga hver morgen (sambo legger seg på sofaen iløpet av natta). Hvordan skal dette ende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå