Gå til innhold

Trøst meg litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søte, glade, lille hamstergutt døde for et kvarter siden i handa mi. Han var gammel og levde vel strengt tatt på overtid, men det er trist allikevel, og jeg er hjemme alene i kveld!

Kan noen by på en klem?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sender over en STOR klem! Husker godt hvor ille det var når gullhamsterene mine døde :-/

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er glad i dyr og kan tenke meg hvor trist det er å miste et kjæledyr så er kommer en GOD klem!

Her ligger den ene katten vår mellom meg og min kjære i sofaen og koser seg og jeg er ganske så sikker på at den også sender en klem ;)

Skrevet

Sender deg en klem jeg. Det er trist. Jeg hadde også en hamster som levde langt på overtid. En langhåret søting. Satt oppe med han hele natten den siste natta hans. Gråt som bare det. Men se på bilder av hamsteren din, stryk litt på han og tenk på alle de søte, morsomme og sprøe tingene den har gjort. Hvor mange smil , latterkuler og øyenbrynsløft han har gitt deg. Og vær glad for at du fikk oppleve det. Men huff. Trist er det uansett. Føler med deg.

Skrevet

Takk, snille dere! Nå griner jeg ihvertfall :)

Skrevet

Sender deg en stooooor klem :)

Ellers så ser jeg en liten, lykkelig hamstergutt med bittesmå englevinger på ryggen som driver og springer rundt bena dine. Han har ingen smerter og føler seg som en tenåringshamster igjen ;) Og han er veldig, veldig glad for at han fikk bo hos akkurat deg og ha et så godt hjem hos deg i så lang tid!! <3

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

God klem herfra! Alltid trist når kjæledyr dør :(

Syng en sang og begrav lile tassen i hagen =)

Skrevet

kan du ikke fortelle noe morsomt han har gjort som virkelig fikk deg til å le ?
Skrevet

Stor trøsteklem herfra!

Elsker dyr, men fy så hardt det er når de dør. Du får trøste deg med at han tydeligvis hadde det veldig bra hos deg!

Skrevet

Han var et matvrak uten like, og eggerøre var den ubestridte favoritten. Siden buret sto på kjøkkenet, så fikk han det alltid med seg når vi lagde mat, og lyden av stekepanna kjente han igjen. Da klatret han halvveis opp langs sprinklene og satte seg der som en liten Buddha, med bakbeina ut av buret, holdt seg fast med forbeina og gnagde så høyt han kunne på sprinklene for å få oppmerksomhet. Og når eggerøra kom, så var han så lykkelig at han ikke visste helt hvor han skulle gjøre av seg :)

Skrevet

Dere er gode å ha når en føler seg aleine! Det er helt sikkert!

Skrevet

Han var et matvrak uten like, og eggerøre var den ubestridte favoritten. Siden buret sto på kjøkkenet, så fikk han det alltid med seg når vi lagde mat, og lyden av stekepanna kjente han igjen. Da klatret han halvveis opp langs sprinklene og satte seg der som en liten Buddha, med bakbeina ut av buret, holdt seg fast med forbeina og gnagde så høyt han kunne på sprinklene for å få oppmerksomhet. Og når eggerøra kom, så var han så lykkelig at han ikke visste helt hvor han skulle gjøre av seg :)

Hehe. Søtt da. Høres ut som en sjarmerende liten en. :-).
Skrevet

Så heldig lille hamster var som fikk leve og dø så godt under din omsorg <3 klem

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Stor klem fra meg også :)

Det er rart med det, men uansett hvor stort eller lite kjæledyret er så er det utrolig vondt når vi mister dem. De er jo en del av familien og hverdagen, de blir liksom en del av oss. Gråt dine modige tårer, det er lov å sørge! Selv over et lite hamster <3

Skrevet

Haha, awww, det er det søteste jeg har hørt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...