Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg og min mann kom hjem og hans mor var der ( bor like ved, så sees hver eneste dag ), vel da mannen min treffer henne sier han : hei mamsen min, å så begynner han å kjæle med håret hennes samtidig som han snakker i en sånn hmmmm hvordan var din dag da mamse mamsen min ? Må inrømme at jeg faktisk ble kvalm. Dette er da ikke normalt vel ? Trodde slik kjæling var forbeholdt kona jeg du. Hva synes dere ?
.Ann. Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 hehe, jeg hadde syntes det var sært. men siden det er mannen din så har du vel kjent ham en stund og vet om det er normalt for ham?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 4 år.... Men aldri sett han gjøre slik. La oss si det slik at hadde jeg sett det tidlig i forholdet hadde han ikke vært mannen min nå. Er kvalm jeg. Isj. Det er ikke normalt noen steder.
*Teoline* Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Er det vanlig oppførsel mellom de to, eller noe som bare skjedde i dag? Uansett hadde jeg nok fått litt hakaslepp....
Von Hertelhofen Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Å takk o lov at min mann ikke gjør det, jeg hadde flippa!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Altså. De har et nært forhold. Men dette var da noe litt for nært for min smak. Klarer ikke å legge det ifra meg. Jeg er satt ut og kvalm. Det er ekkelt. Jeg tok det opp med han. Han bare sa ehh....det er da normalt det. Gi litt kjærlighet til familie. :-/. Spy eller le ? Løpe ?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Må innrømme jeg gjerne klapper og koser på moren min, men så er jeg jente da. Hadde blitt kvalm av å kose på faren min på den måten.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Må innrømme jeg gjerne klapper og koser på moren min, men så er jeg jente da. Hadde blitt kvalm av å kose på faren min på den måten. Ja, helt greit med mor. Men far om man er jente og omvendt. Neeeeii... Derfor jeg reagerte. Det var skikkelig ekkelt. Ukomfortabelt. Noen forslag til hva jeg kan si til han ? Jeg vil ikke at dette skal fortsette. Det tror jeg ikke jeg takler for å være ærlig. Isj.
det er berre mordi Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Må innrømme jeg gjerne klapper og koser på moren min, men så er jeg jente da. Hadde blitt kvalm av å kose på faren min på den måten. Ja, helt greit med mor. Men far om man er jente og omvendt. Neeeeii... Derfor jeg reagerte. Det var skikkelig ekkelt. Ukomfortabelt. Noen forslag til hva jeg kan si til han ? Jeg vil ikke at dette skal fortsette. Det tror jeg ikke jeg takler for å være ærlig. Isj. La nå duttedutten få lov til å kooozemoooze med mamzen siiin.. ;D
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Må innrømme jeg gjerne klapper og koser på moren min, men så er jeg jente da. Hadde blitt kvalm av å kose på faren min på den måten. Ja, helt greit med mor. Men far om man er jente og omvendt. Neeeeii... Derfor jeg reagerte. Det var skikkelig ekkelt. Ukomfortabelt. Noen forslag til hva jeg kan si til han ? Jeg vil ikke at dette skal fortsette. Det tror jeg ikke jeg takler for å være ærlig. Isj. La nå duttedutten få lov til å kooozemoooze med mamzen siiin.. ;D gulpa litt der gitt. Isj.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Haha, har du virkelig ikke sett noe lignende mellom dem før?
CaptainHindsight Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 Må innrømme jeg tenkte på dette:
Soveposen Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 Hmm.. Jeg har et veldig nært forhold til både min mor og far. Jeg kysser dem på kinnet, pusker dem i håret, gir dem klemmer, stryker de. Over rygger når jeg går forbi. Det eneste jeg reagerer på, er at han kaller henne mamsen
Soveposen Skrevet 2. oktober 2012 #16 Skrevet 2. oktober 2012 Hmm.. Jeg har et veldig nært forhold til både min mor og far. Jeg kysser dem på kinnet, pusker dem i håret, gir dem klemmer, stryker de. Over rygger når jeg går forbi. Det eneste jeg reagerer på, er at han kaller henne mamsen
Soveposen Skrevet 2. oktober 2012 #17 Skrevet 2. oktober 2012 Hmm.. Jeg har et veldig nært forhold til både min mor og far. Jeg kysser dem på kinnet, pusker dem i håret, gir dem klemmer, stryker de over ryggen når jeg går forbi. Det eneste jeg reagerer på, er at han kaller henne mamsen
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Hmm.. Jeg har et veldig nært forhold til både min mor og far. Jeg kysser dem på kinnet, pusker dem i håret, gir dem klemmer, stryker de over ryggen når jeg går forbi. Det eneste jeg reagerer på, er at han kaller henne mamsen Æsj. Kvalmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå