Zara84 Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Minste barnet vårt har akkurat blitt et år og jeg skal være hjemme med ham til han er to. Vi har begynt å snakke om å prøve på et tredje barn snart, men vet jo at det ikke er gunstig med tanke på fødselspenger. Hvordan er det med dere andre som er hjemme med barna utover permisjonen. Venter dere med flere barn til dere er i jobb igjen? Vet ikke helt hva vi kommer til å gjøre, men jeg har veldig lyst å prøve å få 2 tette denne gangen. Har heller ikke lyst å sende minsten i bhg enda så det er ikke lett å bestemme seg. Har jo råd til å få barn nå, men tenker på hvor mye gunstigere det er å vente et år med prøvingen...
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Nå er jeg i jobb hjemmefra, så jeg kan desverre ikke hjelpe ang erfaringer. Men hva med kveldsjobb da? regner med du tenker på at du må ha jobb for å få evnt foreldrepenger?
Zara84 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2012 Ja, har tenkt på muligheten for å evt. jobbe kveld/helg. Dette lar seg fint gjøre med yrket mitt, men får tenke litt mer på det. Er så kjekt å bare være hjemme dette året også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå