Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 For et par uker siden fjernet jeg en fettkul, og sydde tre sting. Legen sydde et innvendig sting i tilleg, som skulle gå i oppløsning av seg selv. Da jeg fjernet stingene hos fastlegen min for halvannen uke siden, sa sykepleier at hun så en hvit tråd eller noe ut av såret som hun ikke visste hva var. Jeg sa at legen hadde sydd et innvendig sting og at det kanskje var det. Ja, det er det nok, sa hun. Vel, den hvite tråden stikker fremdeles ut. Det er bittelitt skorpe igjen i såret, og det kan se ut som tråden henger litt sammen med skorpen, men blir så usikker på om dette med at tråden stikker ut er en feil jeg burde få rettet på, eller om den vil forsvinne av seg selv, evt sitter fast i skorpen og ville falle av når den går... Noen som forstår hva jeg mener? og som vet noe om dette?
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Opplevde det stadig når jeg jobbet på legekontor, og det er helt ufarlig. Noen ganger klipte legen den helt inn til huden om den var i veien. Den er designet til å gå i oppløsning inni kroppen, ikke utenpå
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Opplevde det stadig når jeg jobbet på legekontor, og det er helt ufarlig. Noen ganger klipte legen den helt inn til huden om den var i veien. Den er designet til å gå i oppløsning inni kroppen, ikke utenpå Takk for svar:-) men vil det si at jeg ikke skal gjøre noe med det? Vil den forsvinne av seg selv også utenfor kroppen? Er det det du sier?.. he he... (må ha det inn med t-skje) HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Opplevde det stadig når jeg jobbet på legekontor, og det er helt ufarlig. Noen ganger klipte legen den helt inn til huden om den var i veien. Den er designet til å gå i oppløsning inni kroppen, ikke utenpå Takk for svar:-) men vil det si at jeg ikke skal gjøre noe med det? Vil den forsvinne av seg selv også utenfor kroppen? Er det det du sier?.. he he... (må ha det inn med t-skje) HI Det er ikke noe vits å gjøre noe med det så lenge den ikke plager den. Den vil på et tidspunkt forsvinne:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Vel, den er i ansiktet, så selv om den ikke er vond eller noe så vil jeg jo si den plager meg litt rent kosmetisk. Den er ikke veldig hot;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Vel, den er i ansiktet, så selv om den ikke er vond eller noe så vil jeg jo si den plager meg litt rent kosmetisk. Den er ikke veldig hot;-) Ha ha, ikke? dra innom legekontoret og få klipt den da:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 kan jeg ikke bare klippe den av selv?
Cat_Woman Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har også blitt sydd med innvendige sting etter kikkehullskirurgi på magen. Trådenden stakk ut, og jeg lot den henge der, helt til ca 3 uker etter operasjonen, da jeg kom til å nappe litt hardt i den og jeg dro ut det som var igjen av tråden :-P Det var ikkenoe hold i den lenger, gikk omtrent i oppløsning, så jeg tror ikke jeg gjorde noen skade... Grodde i hvert fall fint etterpå. Vel, jeg har egentlig ikke peiling, men kan ikke tro at du gjør noe galt hvis du klipper av det som stikker ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå