Gå til innhold

Et facebook spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blokkert en person på bf. Nå viser det seg at denne personen er begynt å jobbe frivillig for en organisasjon som jeg <liker> på fb.

Er det sånn at de som driver disse sidene som man liker, kan se veggen/bilder osv til de personen som liker siden deres? Noen som vet?

I såfall så må jeg dessverre slutte å like denne siden, da personen som jeg har blokkert er en fare for meg og min familie:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har du blokkert personen, så kan h*n ikke se profilen din uansett.

Skrevet

når du har blokkert personen er det ikke mulig for han (?) å se noe som helst av deg på fb.

Skrevet
når du har blokkert personen er det ikke mulig for han (?) å se noe som helst av deg på fb.

Tror jeg formulerte meg litt feil;) Denne personen jeg har blokkert har begynt å "jobbe" frivillig for en organisasjon som har en sånn facebook side man kan trykke <liker> på.

Det jeg lurer på er om de som driver disse "liker" sidene, kan se innholdet på sidene til tilhengerene sine.

Regner med at den personen jeg har blokkert vil benytte anledningen til å tilby seg å administrere den facebooksiden til denne organisasjonen,slik at h*n evt vil kunne se infor fra min private fb side, hvis det er mulighet for det..

Skrevet

Jeg kan bare se det personene som liker siden min velger å vise meg, noe som reguleres via personverninnstillingene og kontoverninnstillinger.

Skrevet

Jeg skjønte hva du mente, men iogmed at du har blokkert den personen, så kan h*n ikke se innholdet på sida di... Selvom du er medlem i gruppa hans .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...