Gå til innhold

Blokkleilighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen ønsker seg selv og barna sine så vondt. Og at man har planlagt økonomien sin så dårlig at man ender opp i en blokk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokkleilighet og fremovervendtbilstol er SÅÅÅÅÅ hipster, lizzom

Skrevet

Åh, jeg blir så provosert at jeg... jeg... jeg... åh!!!... grrrr!!!

Vel, se på den positive siden ved det: det hadde vært verre å oppdra familien i en pappeske :)!

Skrevet

Uff ja, her sitter vi og lider i stillhet hele familien. Barna gråter seg i søvn hver kveld. Nei, vi får heller finne oss en enebolig langt ute på bygda, langt vekk fra familie og venner. Da får vi nok et mye bedre liv.

Skrevet

Virkelig noen med fritidsproblemer her inne i kveld.

Se en film.

Skrevet

Planlagt økonomien dårlig?

Er du helt dust eller?

Vi bor i blokk, leilighet til rett over 4 mill som vi tenker selge på vårparten.

Da har vi lyst på hus utenfor byen slik at jenta vår finner seg til rette før skolestart.

Nå er alt helt topp,barnehage 5 min unna og jobben midt i mellom.

Har planlagt godt vi,så pass deg for hvem du setter i bås!

Skrevet

Jeg er glad det finnes mennesker som vil bo trangt i byene, for det betyr at vi kan bo landlig uten naboer :D

Skrevet

Hahahahahahahahahahahaha!!!!

Du er morsom du hi... Jadda...

Skrevet

Ja tenke seg til at noen faktisk ønsker å bo i blokk til 2-4 millioner kr. Går ikke ann ;)

Mange av blokkleilighetene koster faktisk mer enn et hus på landet ;) Og mange ønsker å bo i blogg ( meg selv inkl).

Skrevet
Ja tenke seg til at noen faktisk ønsker å bo i blokk til 2-4 millioner kr. Går ikke ann ;) Mange av blokkleilighetene koster faktisk mer enn et hus på landet ;) Og mange ønsker å bo i blogg ( meg selv inkl).

Dyrt er ALLTID = Bra!

Alltid! Er det dyer så er det bra! YESS!

Skrevet
Ja tenke seg til at noen faktisk ønsker å bo i blokk til 2-4 millioner kr. Går ikke ann ;) Mange av blokkleilighetene koster faktisk mer enn et hus på landet ;) Og mange ønsker å bo i blogg ( meg selv inkl).
Dyrt er ALLTID = Bra! Alltid! Er det dyer så er det bra! YESS!

Var jo ikke det jeg mente da :P Skulle bare sette det litt på spissen fordi HL mente det var dårlig planlagt å bo i blokk ;) Da mener jeg at man kan ha planlagt godt selv om man bor i blokk!

Skrevet

Ja tenke seg til at noen faktisk ønsker å bo i blokk til 2-4 millioner kr. Går ikke ann ;)

Mange av blokkleilighetene koster faktisk mer enn et hus på landet ;) Og mange ønsker å bo i blogg ( meg selv inkl).

Da håper jeg det er en interiørblogg du vil bo i! Bo med stil kan den hete:-)

Skrevet
Jeg skjønner ikke at noen ønsker seg selv og barna sine så vondt. Og at man har planlagt økonomien sin så dårlig at man ender opp i en blokk.

Phu, da vet vi hvertfall at de som har blikkskur og pappesker til hus, har gjort et godt valg da!

Skrevet

Oh vise anonym... kan ikke du adoptere alle barn som bor innenfor ring 2 i Oslo? Så de har mulighet for et nogenlunde anstendig liv. Redd dem fra blokklivets uhyggelige mareritt. Hjelp dem! Hjelp dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...