Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Noen eksponerer seg overalt. Andre er gørr eller irriterende. Jeg har feks fått nok av John Brungot, Linni Meister, Katrine Moholt, Ari Behn og Trude Mostue. Hvilke kjendiser er du lei?
Gjest Miryks Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Kongefamilien. De fleste fra Idol/X-Faktor/Norske Talenter osv.
Magia Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Hu derre heslige Hanne Nabintu Et-eller-annet, Tone Damli Aaberge, Jenny Skavlan, Linni Meister, Madcon-gutta. Puh! Hadde visst mer aggresjon enn jeg trodde...
Fru Conradas Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Katrine Moholt! Ingen over - ingen ved siden!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Tone Damli, Jenny Skavlan, Mette-Marit, Madcom folka (Dobbeltmoralske møkkamenn) Alexandria Joner, Katy Perry...
*Teoline* Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Rihanna, Linni M, Lady Gaga, Bård Tufte og Harald Eia (hva ER det som er så spennende med de????).... Sikkert fler også, men jeg er i peace and love modus, så da kommer jeg ikke på flere jeg irriterer meg over... Men hun danse-Kathrine, ser vi så mye til henne da? Sånn bortsett fra lørdagskvelden?
Musemorbr / Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vet ikke... Lei og lei... Ravi hadde vel ikke trengt å få enda et program, men ok...
mamma07&09 Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Tone og gubben, linni, kathrine, jenny, dorthe, Og så klarer jeg bare ikke hun danse nadya som nettopp viste hvor fin kropp hun har fått etter graviditeten;-) Og mange flere... Snakk om ekshibisjonistiske folk som samtidig kan irritere vettet av folk!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 Tone og mannen. Hvem er ikke enig i det da? De er overalt, og har meninger om alt
Iiiiik Skrevet 1. oktober 2012 #15 Skrevet 1. oktober 2012 Hva er det som gjør at Tone Damli Aaberge dukker opp i alle klag-på-en-kjendis tråder? Hvilken kjendis er stygg? Tone! Hvilken kjendis synger stygt? Tone! Hvem liker du ikke? Tone! Er det bare misunnelse? La nå jenta leve sitt liv og så lever dere deres? Tviler på at hun gjør mange av dere fortred. Jeg blir lei av rikssynsere, men nå har jeg heldigvis helt sluttet å se debattprogrammer på TV, så da slipper jeg å se at de samme folka mener noe om veiutbygging, sykehus, Mullah Krekar og overfallsvoldtekter.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #16 Skrevet 1. oktober 2012 Alexandra Joner. Irriterende vesen!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #17 Skrevet 1. oktober 2012 Har blitt griselei Thomas og Harald, de er bare parodi på seg selv og finnes ikke morsomme. Ylvis og Asbjørn Brekke er den nye vinen på talkshowhimmelen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #18 Skrevet 1. oktober 2012 Hva er det som gjør at Tone Damli Aaberge dukker opp i alle klag-på-en-kjendis tråder? Hvilken kjendis er stygg? Tone! Hvilken kjendis synger stygt? Tone! Hvem liker du ikke? Tone! Er det bare misunnelse? La nå jenta leve sitt liv og så lever dere deres? Tviler på at hun gjør mange av dere fortred. Jeg blir lei av rikssynsere, men nå har jeg heldigvis helt sluttet å se debattprogrammer på TV, så da slipper jeg å se at de samme folka mener noe om veiutbygging, sykehus, Mullah Krekar og overfallsvoldtekter. Om Tone Damli sluttet å løpe etter avisene for å si alt av meninger tror jeg ikke noen hadde brydd seg. Må ærlig innrømme at hun irriterer meg, uten at jeg gidder å kringkaste det, men det betyr ikke at jeg er misunnerlig på noen måte. Sikkert ei hyggelig jente, hva vet jeg, men så pr-kåt som hun er så er hun faktisk temmelig irriterende.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #19 Skrevet 1. oktober 2012 Huff ja, Tone + Aksel, Dorthe og Katrine Moholt. Sistnevnte er så falskt blid at jeg blir sur.
PintSizedDictator Skrevet 2. oktober 2012 #20 Skrevet 2. oktober 2012 Linni Meister, Kristian Valen, "Tina og Bettina" ...herre så de irriterer meg :s
Cat_Woman Skrevet 2. oktober 2012 #21 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg klarer ikke hun Anne Lindmo. Vet ikke helt hvorfor, men orker ikke se/høre på henne - må bytte kanal!
GlemMegEi Skrevet 2. oktober 2012 #22 Skrevet 2. oktober 2012 Tone damli,mette-marit,kristian valen,jenny skavlan.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Tone Damli Aberge, hun er jo overalt, hva er greia?? Grøss at hun ikke ser det selv
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. oktober 2012 #24 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg er lei av kjendiser som bare lever gjennom Se og hør ved å stille opp i noen teite intervjuer nå og da, for å holde liv i sin kjendisstatus. Som egentlig ikke gjør noe som helst for tiden som skulle tilsi at de fremdeles er kjendiser, foruten da å la seg eksponere med jevne mellomrom. Hadde det ikke vært for disse bladene og sol.no (f.eks), hadde de vært glemt for lenge siden. Tragisk egentlig.
Magia Skrevet 2. oktober 2012 #25 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg er lei av kjendiser som bare lever gjennom Se og hør ved å stille opp i noen teite intervjuer nå og da, for å holde liv i sin kjendisstatus. Som egentlig ikke gjør noe som helst for tiden som skulle tilsi at de fremdeles er kjendiser, foruten da å la seg eksponere med jevne mellomrom. Hadde det ikke vært for disse bladene og sol.no (f.eks), hadde de vært glemt for lenge siden. Tragisk egentlig. Ja, det er ganske ille når det å være kjendis er det man er kjent for. Enkelte er jo med på alle kjendis-programmer, og blir sånn "fornyet" som kjendis uten å egentlig ha gjort noe for det. Savner å se noen være flinke til noe, og kjent pga det, i stedet for å være kjent fordi man er kjendis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå