Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Huff og huff, klarte å slå jenta mi idag ved et uhell. Skulle åpne en trykknapp på pysjen, men så spratt knappen opp så brått at jeg mistet kontroll over armen og slo henne i ansiktet. Hun fikk selfølgelig vondt og startet å hylskrike. Men hun gråt så voldsomt at hun hyperventilerte. Det var skikkelig ekkelt. Kan det at hun hyperventilerte være et tegn på astma? Hun er forresten 11 mnd viss det har noe å si...
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Ha ha, det der har skjedd endel ganger her og;) går nok bra:) Vet ikke om det kan ha noe med astma å gjøre...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har opplevd at gutten her hat grått seg til hyperventilering, overtrøtthet ol som er grunn, tatt det opp med helsesøster, og hun sa at så lenge det kun var når han gråt kraftig, så er det fordi han ikke klarer å roe seg, det trenger ikke ha noe tilknytning til astma, så lenge det ikke hendte under andre omstendigheter, så så de ingen grunn til å teste han for det. Samme beskjed fikk jeg av barnelegen og fastlegen også...
Nickey Mouse Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Det var jo nettopp det du sier det var, et uhell! Det kan skje den beste :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Hun skvatt sikkert bare. Sånne uhell skjer.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Huff da :-( Som det sies over; dette er noe som kan skje... Min mor vil resten av livet ha dårlig samvittighet når hun ser ansiktet mitt. Hun skulle avverge et uhell og kastet armen fremover og traff ansiktet mitt med skarpe negler isteden for popcornbollen som var på vei ned i gulvet. Dette er snart 30 år siden, men arret på kinnet er der enda :-)
Gjest Miryks Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Slapp av, det var et uhell. Hun ble nok mer skremt enn skadet.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Huff, ikke koselig når sånt skjer. Men det skjer. Skjedd mange ganger for meg også både hjemme og da jeg jobbet i barnehage. Blant annet slo jeg til et barn en gang da jeg skulle kaste mat til endene. Tok litt fart med armen bakover for å kaste og der sto det plutselig en liten tass. En annen gang skulle jeg stramme en litt hard borrelås på en joggesko (barnet satt) og akkurat da jeg tok i for å stramme den så glapp jeg taket og ungen fikk seg en smekk på haka stakkar. Jeg tror at barn forstår at sånt er uhell og så lenge man trøster dem og forklarer (hvis de er gamle nok) så tar de neppe skade av det. Vi er jo bare mennesker vi mammaer/voksne også. Som skal gjøre tusen ting og ikke alltid har full kontroll over armer og bein. Tror ikke det at hun hyperventilerte trenger å bety noe i forhold til astma. Har hun hatt noen andre symptomer på astma?
Marjoriee Dawes Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Dere fikk en støkk begge to, er nok ikke verre enn det. Sånt skjer.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Bra at det ikke bare er meg som er kløne-mamma Hun har ingen andre astmasymptomer (som jeg vet om), men pappaen var veldig plaget med astma som liten. Er ikke astma veldig arvelig? HI
skinnfilla Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Huff da men du ville jo ikke ha gjort det:) det går nok bra skal du se. Husker jeg måka til jenta mi når hun var 3. Skulle ta på armringen så glapp den og jeg dro til henne . Stakkar liten, Hoven leppe og blodutredelse under leppa. Hadde så sinnsykt dårlig samvittighet etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå