Gå til innhold

Hva er det rareste du har drømt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en falledrøm når man faller fra et stup og når man akkurat skal krasje i bakken så våkner man like hel i sengen. Jeg har også hatt fly drøm og drukne drøm.

Jeg skal fortelle litt om den aller rareste drømmen som jeg kan huske:

Det var da jeg var liten. Da sov jeg også våknet jeg leende og pappa spurte om hva jeg lo av. Det kunne jeg ikke svare på, for hva jeg drømte om har jeg glemt. Men drømmen må ha vært morsom. Jeg vekket meg selv av min egen leing.

Lik vis du har drømt en eller flere av disse drømmene:

Fly

Drukning

Falledrøm

Våkner leende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har drømt alt det der. Rareste drømmene.... phu.... det er mange, husker alltid hva jeg har drømt. Men så er jeg også såkalt "lucid dreamer", så vet i drømmen at jeg drømmer.

Rareste er muligens en drøm som gjentar seg med veldig ujevne mellomrom hele livet hittil, fra jeg var lita, men er et par år siden sist nå. Jeg er i verdensrommet og transporteres på en boksesekk på en spindelvevtråd - i drømmen tenker jeg at det er rart tråden holder siden sekken er så tung, at det er rart jeg kan puste uten surstoffmaske, og ikke minst hvor vakkert verdensrommet er :)

Ellers var det ustyrtelig morsomt (og helt logisk) å fly på en hjulvisp en gang... :)

Skrevet

Det rareste jeg har drømt, drømte jeg for noen få uker siden.. Drømte at jeg hadde to barn og jeg bare bare ett... Våknet, og drev å romsterte rundt i senga, der barnet mitt lå og kunne virkelig ikke forstå hvorfor der bare var ett barn.. Lette i senga, i mørket lenge, men når jeg ikke fant det andre barnet, så måtte jeg reise meg opp å skru på lyset.. Jeg løfta på alle putene og på dyna, lette under senga osv, men ingen baby å finne.. Så da sto jeg på soverommet, kl halv 4 på natta og så etter ett barn jeg ikke har...

Skrevet

Jeg drømte for noen år siden at jeg hadde sex med Robbie williams. Han pulte meg opp etter veggen, så kom mamma inn, men vi bare fortsatte. Jeg tenkte i drømmen at jeg aldri kom til å bli pult av Robbie igjen så det var bare å nyte hvert sekund. He he he ganske syk drøm!

Skrevet

Jeg drømmer helt syke ting ganske ofte. Som f.eks at jeg holder på å bli drept av en psyko, men kjøper meg fri med å knulle han, og da roer han seg ned og så blir det ikke så verst likevel! Har også en del abstrakte drømmer, f.eks der fortau er berg og dalbane som svever i lufta, med runde gressletter under.. Eller at det er tornadoer i byen jeg bor, og jeg er den eneste som kan noe med dem (ja, er tornadogeek til vanlig)..

Skrevet

har en ganske ekkel drøm jeg har drømt opp til flere ganger, å den er helt lik til detaljer hver gang.. Jeg ligger på en soffa i en eller annen stue og halvsover. Så hører jeg litt i det fjerne tunge dunkelyder i en trapp. Sånn i sidesynet ser jeg en mann komme inn og drar noe etter seg. Han vet tydligvis ikke at jeg er der så jeg ligger og later som at jeg sover. Hører at steg nermer seg bortover gulvet, glimter litt til igjen med øynene og ser han drar med seg ei død dame etter håret.. Så våkner jeg! Dette har jeg drømt mange ganger over flere år. Noen som vet hva det kan bety?? :) syns jo det er ganske ekkelt.

Skrevet

Villapersille: Jeg drømte i flere år at det kom en mann inn på soverommet og div.. viste seg at jeg hadde fortrengt at onkelen min antastet meg når jeg var lita..

Du har nødvendigvis ikke opplevd at noen har dratt på en død dame :P men kanskje det symboliserer ett eller annet som du har opplevd?

Jeg hadde en helt tragisk drøm for litt siden.. drømte at jeg og de to barna mine satt på kjøkkenet og så hadde vi også besøk av et barn.. plutselig var det noen kjeeempestore hester utfor vinduet og den ene stakk hele hue inn vinduet (som bare stod på gløtt) og tok tak i datteren min så hele hodet hennes forsvant inn i munnen på denne hesten :o

Jeg ble kjempefortvilet i drømmen og prøvde å få opp munnen på hesten, men sønnen min holdt igjen hånden min..

Måtte nesten le litt når jeg våknet, selv om det var et mareritt :P

Ellers så drømmer jeg støtt og stadig rare ting, så kunne sikkert ramset opp i en evighet ;)

Skrevet

Jeg drømte at jeg var forelsket i, og fridde til svigermor. Da hun avslo meg, så fant jeg ut av mannen "fikk vel duge da" :P

Skremmende :P

Skrevet

Drømmte en gang at jeg døde, jeg så hvordan begravelsen min var. Jeg svevde liksom under taket, og kikket på alle som var kommet. Det var en veldig ekkel drømm! Huff...

Skrevet

Jeg drømte at jeg var Hannah Montana en gang, og jeg har drømt at jeg var Kim Possible/noe liknende.

Ellers pleier jeg å drømme at jeg prøver å gjøre ting, forsvare meg osv, men det går ikke, jeg kan nesten ikke bevege meg. Drømmer også at jeg prøver å snakke/skrike, men ingenting kommer ut. Kroppen er jo "av" når man sover, så jeg tror det er derfor.

Det som kan være litt artig med det der, er hvis jeg drømmer at jeg faller uti et vann, jeg sklir bare pent under vannet og jeg kan puste under vannet. Fancy.

Skrevet

Når jeg var 4 år hadde jeg det samme marerittet hver natt. Jeg drømte at det kom 3 lange menn igjenom vinduet og de skulle kidnappe med. De hadde lange svarte frakker,hatter og skinnhansker.

Når jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg helt synnsyke drømmer,her er 3 av dem:

1. Drømte at det kom masse ekle og giftige slanger ut av vaskemaskinen.

2 At jeg løp rundt i Irak høygravid i full militæruniform med maskingevær og masse patroner hengenes over skulderen. Var snikskytter og drepte masse mennesker.

2 At babyen min var ond og hver gang babyen ble sint på meg så ble øyene røde og det kom røde laserstråler ut av øynene som han kunne skade meg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...