Gå til innhold

kynnere i natt...lite bevegelse idag. lege-grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lå å uffa meg i hele natt og sov dårlig. regner med at det var kynnere som var årsaken.

idag har jeg merket mindre bevegelse fra mini.

er det lege-grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du kommet da?

Skrevet
hvor langt er du kommet da?

29 uker på onsdag. glemte helt å skrive det jeg

Skrevet

hvis du merker mye forskjell så kan du ringe og høre hva di mener om det. bedre og ringe en gang for mye også.

Skrevet

Når man har kynnere kjenner man ikke bevegelser fra baby, de blir liksom "låst fast" av de sterke musklene i livmoren. Men du skal kunne kjenne bevegelser straks kynneren er over og magen er myk (i den grad den blir myk lenger) igjen.

Min baby er ikke like aktiv hele tiden og det tenker jeg kan være p.g.a plassmangel (er uke 34).

Skrevet

Jeg svarte visst ikke på spørsmålet ditt. Nå er jo ikke jeg noen ekspert altså men la oss si at om du ikke kjenner bevegelser innen 6-8 timer så ja- kontakt lege. Bare sånn for sikkerhets skyld. Men jeg tror nok at det bare er snakk om tranghet i livmoren og kanskje den strekker seg litt mer ut i morgen slik at baby har mer plass.

Skrevet

Jeg ville gått ut ifra hvor mye jeg pleier å kjenne hver dag. Er i uke 34+1 og kjenner bevegelse hele tiden. Hvis jeg hadde gått 1 time uten å kjenne noe så hadde jeg blitt urolig. Har ikke opplevd dette ennå, og selv om baby har mindre plass, så skal du fortsatt kjenne liv, men med mer glidende bevegelser.

Tenker at du må vurdere dette fra hva du pleier å kjenne. Kjenner du mindre, så ringer du :)

Skrevet

tusen takk for svar.

det er mye mindre bevegelse enn vanlig.

hørte etter hjerteslag med ANGEL SOUND, i går kveld, og de var der, men lå på 140slag i minuttet i forhold til rundt 150.

sender en mail til jordmor og hører hva hun sier.

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har det tatt seg opp eller? Håper det.

Skrevet

det var bare en dag uten bevegelse. takk og lov.

min søster sa at det muligens kunne være at mini ble så sliten etter en natt med kynnere at den sov en hel dag.

det har tatt seg opp igjen nå. :)

neste gang det skjer kommer jeg til å være roligere,men allikevell dra til legen.

Skrevet

Ja jeg kommer til å ringe føden så fort jeg ikke kjenner noe liv. Men nå har jeg ei i magen som ikke vil ligge stille. Går jeg to timer uten liv så ringer jeg....

Skrevet

Ring alltid føden i slike situasjoner,ikke nøl engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...