Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Har ikke den voldsomme sexlysten som han har. Er hele tiden oppi meg og beføler så ofte han kan. Spesielt etter jeg ble mamma, en tøff fødsel med store skader, så er jeg ikke lenger like løssluppen der, føler meg ukomfortabel og trekker meg unna. Har prøvd å forklare at jeg ikke har samme lysten og d handler ikke om min kjære mann. Han er flott på mange måter, men han lytter ikke når jeg prøver å snakke om det. Bare slenger tilbake som f eks i kveld når jeg skulle i dusjen full fart etter trening, da vil han alltid være med men innimellom er d godt å være alene der. Ja, kor lenge har vi hatt nye dusjen nå da?!? 2 uker og vi har enda ikke prøvd den. Sånne kommentarer kommer hele tiden.. Alltid noe om hvor lenge siden ditt og datt... Blir lei meg ...
Cat_Woman Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Syns ikke det virker som om han hater deg, mer at han prøver å vise at han har lyst på deg! Skjønner at det er vanskelig når du ikke har samme lysten... Har ingen andre råd enn å prøve å snakke sammen om det, ta det opp i en situasjon der han ikke nettopp har blitt avvist av deg og er sur og skuffet. Forklar hvordan du har det, men kom også med forslag til hvordan du vil at sexlivet deres skal være, i hvilke situasjoner du har lyst på sex, hvor ofte osv.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Har ikke den voldsomme sexlysten som han har. Er hele tiden oppi meg og beføler så ofte han kan. Spesielt etter jeg ble mamma, en tøff fødsel med store skader, så er jeg ikke lenger like løssluppen der, føler meg ukomfortabel og trekker meg unna. Har prøvd å forklare at jeg ikke har samme lysten og d handler ikke om min kjære mann. Han er flott på mange måter, men han lytter ikke når jeg prøver å snakke om det. Bare slenger tilbake som f eks i kveld når jeg skulle i dusjen full fart etter trening, da vil han alltid være med men innimellom er d godt å være alene der. Ja, kor lenge har vi hatt nye dusjen nå da?!? 2 uker og vi har enda ikke prøvd den. Sånne kommentarer kommer hele tiden.. Alltid noe om hvor lenge siden ditt og datt... Blir lei meg ... Har det litt på samme måten her i hjemmet Mannen blir snurt når han ikke får ha seg, maser om hvor lenge siden sist. Til og med når det bare er gått et par dager...feks. sier han: nå skal jeg reise bort,blir vel noe på meg nå da... Får en følelse av å bli presset tiltider og det hjelper IKKE på lysten hos meg.... Min kropp er ikke som den en gang var, to år siden siste fødsel og hadde lite søvn det første året og dette førte til at kroppen min verker hver jævla dag.... Har vært til utredning for det meste , legene finner ingenting og jeg blir så lei virker som de fleste tror jeg simulerer...
O`Neill Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Du ser det på feil måte.. Hvor får du det fra at mannen din hater deg? Han har LYST på deg.. Hadde han hatet deg hadde han ikke plukket på deg og foreslår en omgang i dusjen?? Klart en mann kan bli furt når "junior" er klar og han bare vil sette gang men får avslag av dama..men vet du hva?? De OVERLEVER å få et nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå