Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Var på jobbfest i helgen. Begynte bra, men gikk veldig skeis mot slutten. Klarte å drikke alt for mye. Var plutselig stupfull Kastet opp osv... Var på jobb i dag og ingen av kollegaene mine har fått med seg dette. Var altså kun perifere jobbkontakter som så meg, ikke de nærmeste. Men, det er jo bare spørmål om tid (og sladder) før alle har hørt om hun fulle fra xxxx som spøy på nachspeil Aaaargh, skulle ønske jeg kunne dø...... Noen råd til en som ligger meget langt nede?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Alle har vært der! Fylleangst er noe dritt, men du får det på avstand etterhvert. Når ryktene har nådd dine nærmeste kolleger, har du fått det hele på avstand og da går det mye bedre. Hvis du tar tyren ved hornene og kødder med det selv ("hørt om hu som ropte på elgen, det var meg det") er det i alle fall ingen som gidder å tyne deg for det. Og igjen - ALLE har vært der!
It's all about me Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Alle har vi vel vært der på en eller annen måte en gang, og det samme tenker nok de som får høre ryktene også. Det beste du kan gjøre er å smile, le og si pyttsann.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for oppmuntrende ord, men føler det er langt værre enn hva dere tror.... I denne sammenhengen representerte jeg firmaet jeg jobber for, selv om det var i en "casual" atmosfære. Tror ikke mine overordnede blir spes imponert når de hører om det Mulig jeg bare har max fylleangst (I wish!). Buuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå