Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 å komme i bhg til 3 åringen som har plukket en bukett med halvvisne og halvt knekkede blomster fordi hun har tvilholdt på de en time, siden hun skulle gi de til mamma.. <3
Jojo x3 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Eller 5åringen som har lommen full av småstein plukket i barnehagen som mamma får for å pynte i vasen på kjøkkenbordet:-)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Så koselig Dagens hverdagslykke i dag var: Snart 3 åringen som hadde sagt i bhg: "Jeg vil i baghanen i morgen også, for her var det gøy" og Vesla som rister på hodet og ler når jeg spør om hun kan si mamma
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Eller 5åringen som har lommen full av småstein plukket i barnehagen som mamma får for å pynte i vasen på kjøkkenbordet:-) Søtt :-) HI
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 1 åringen som kommer løpende mot meg når jeg henter henne i barnehagen, med det største smilet og kaster seg i armene mine <3 Gleder meg så det kribler i magen til å hente henne hver dag!
kattenmedhatten Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Eller når det ligger en inntørket mark i en plastpose på hylla... Den skal mamma få )
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Når gutten kommer i full fart mot meg med åpne armer og roper "Mammaaaa!!! Jeg er SÅÅÅ glad for å se deg!"', og plasserer verdens mest snørrete nuss midt på truten min
BellaSuz Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Å ha den daglige bamseklemmen med 4 åringen min som nusser meg over hele ansiktet og sier på eget initiativ at "jeg er SÅ glad i deg mamma! Kjempemasse! Jeg elsker deg jeg, mamma!" Og har vi glemt den daglige kosen så får jeg fort høre det når han slenger seg rundt halsen min:) Ahhh så heldig jeg er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå