Gå til innhold

Hverdagslykken.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å komme i bhg til 3 åringen som har plukket en bukett med halvvisne og halvt knekkede blomster fordi hun har tvilholdt på de en time, siden hun skulle gi de til mamma.. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller 5åringen som har lommen full av småstein plukket i barnehagen som mamma får for å pynte i vasen på kjøkkenbordet:-)

Skrevet

Så koselig :D

Dagens hverdagslykke i dag var:

Snart 3 åringen som hadde sagt i bhg: "Jeg vil i baghanen i morgen også, for her var det gøy"

og

Vesla som rister på hodet og ler når jeg spør om hun kan si mamma

Skrevet
Eller 5åringen som har lommen full av småstein plukket i barnehagen som mamma får for å pynte i vasen på kjøkkenbordet:-)

Søtt :-) HI

Skrevet

1 åringen som kommer løpende mot meg når jeg henter henne i barnehagen, med det største smilet og kaster seg i armene mine <3

Gleder meg så det kribler i magen til å hente henne hver dag! :)

Skrevet

Eller når det ligger en inntørket mark i en plastpose på hylla... Den skal mamma få :o)

Skrevet

Når gutten kommer i full fart mot meg med åpne armer og roper "Mammaaaa!!! Jeg er SÅÅÅ glad for å se deg!"', og plasserer verdens mest snørrete nuss midt på truten min :)

Skrevet

Å ha den daglige bamseklemmen med 4 åringen min som nusser meg over hele ansiktet og sier på eget initiativ at "jeg er SÅ glad i deg mamma! Kjempemasse! Jeg elsker deg jeg, mamma!"

Og har vi glemt den daglige kosen så får jeg fort høre det når han slenger seg rundt halsen min:)

Ahhh så heldig jeg er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...