Gå til innhold

Tørket sopp til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det masse sopp i skogen. Jeg har tørket det jeg selv trenger for vinteren men lurer på om jeg skal plukke og tørke en del til og så bruke det som julegaver. Ville dere satt pris på det (i tillegg til noe annet) eller liker dere ikke slike hjemmelagde gaver.

 

Jeg vet for øvrig hva jeg plukker og vennene mine spiser sopp i maten når jeg serverer det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt suveren gave, jeg hadde blitt kjempeglad! For selv tør jeg bare å plukke kantarell hvis jeg går alene ;-)

Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempeglad for en slik gave. For folk som er glade i mat, og interessert i matlaging må det være perfekt. Du kan jo evt pakke det inn i en lekker boks/glass el.l. og legge ved en oppskrift hvor man kan bruke det også? =)

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn gave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...