Gå til innhold

Skammer meg sånn! Har spist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 (!!) vårruller til middag, uten tilbehør vel og merke. Spiste en brødskive til frokost, litt lunsj og 3 glass vann også fire vårruller da.. Er egentlig veldig småspist og blir fort mett så det var aaaltfor mye mat gitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo... mye?? Har du lest det jeg skrev om hva jeg hadde i meg av usunt i dag eller? kakestykker og sjokoladepudding, i tillegg til normal hverdagskost.. :( Tror ikke du skal klage her..med mindre det var ironi da :P

:(

Skrevet

Hallo? De er jo altfor lite mat på en dag.... Spiseforstyrret eller?

Skrevet

Haha, ikke spøk! Jeg har ikke spiseforstyrrelser, men halloo.. vårruller?? ALTFOR godt, var faktisk mett etter to men dytta i meg fire.. Unødvendig! Sikker rundt tusen kcal bare i dem kan jeg tippe.

Skrevet
Haha, ikke spøk! Jeg har ikke spiseforstyrrelser, men halloo.. vårruller?? ALTFOR godt, var faktisk mett etter to men dytta i meg fire.. Unødvendig! Sikker rundt tusen kcal bare i dem kan jeg tippe.

4 Vår ruller til middag er det ikke så ille..Syns ikke du har spist så mye i løpet av dagen...Så ta det helt med ro og kos deg med maten med god samvitighet.... Lykke til videre.

Skrevet

Mengden er vel i seg selv liten, men ja, vårruller er stort sett fett- og kaloribomber. ;)

Menmen, det kommer en dag imorgen også, da bør du kanskje fylle opp magen med noe sunnere? :P

Skrevet

Hvis det er alt du har fått i deg og du pleier å spise enda mindre, bør du nok jobbe litt med deg selv, ja. Forhåpentlig vis bringer du ikke ditt forvridde syn på hvor mye man bør spise over på barna dine.

Skrevet

Hjelpes, du har da ingenting å skamme deg over, den rollen kan jeg overta:0)

1 skive og 2 knekkebrød til frokost,Smågodt til lunsj, og det stoppet ikke der.. 5 hot dog med løk til middag, chips og en stor sjokolade til dessert+ en fl lerum julebrus, som forøvrig var kommet i butikken i dag.

Nå nærmer det seg kveldsmat, så tenker det blir to hot dog til.

Snart mensen, da blir jeg et villdyr i matfatet:(

Skrevet

Hæ? Mye? Jeg tror ikke mye mat er problemet her, men din tankegang.

Skrevet

Mulig jeg har en litt forvridd tankegang.. Selv om jeg er normalvektig!! Har vært mye feitere før, redd for å havne der igjen kan man si. Barnet mitt får normal mengde med mat hver dag og er glad i mat, så teit å si jeg overfører mine vaner til henne.

Skrevet

Det var mye synes jeg. Passe deg så du ikke legger på deg igjen da, om du har slanket deg så er ikke våruller lurt å spise!! Og ikke 4 stk..blir mett etter 1 jeg.

Skrevet

Det er vel ikke noe å skamme seg over. Da jeg å overskriften tenkte jeg at du hadde spist noe ekkelt som hund eller kakerlakker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...