Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Åhh, blir sÅ fortvila. NÅ er jeg nesten flau nÅr jeg er sammen henne. Hun har en mage som er større enn magen min var da jeg var høygravid. Det tyter ut over buksekanten hele veien rundt. Overarmene er pÅ størrelse med lÅrene mine og underarmene hennes er pÅ størrelse med mine overarmer. Hun har gÅtt opp en del i vekt det siste Året. Vet ikke hva hun veier, men tipper rundt 110 kg, og hun er ikke mer enn 1,70 høy. Hun klager over vondt bÅde her og der, ryggen, beina og knærne. Hun røyker. Hun vil ikke trene for det gjør vondt. Hun nekter Å gÅ til legen. Hva faen gjør jeg? Hun trenger seriøst Å gÅ ned i vekt. Er ogsÅ redd for at hun har fÅtt diabetes 2 uten at hun vet det. Noen som har noen gode rÅd Å komme med?????
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg så det ikke selv før svigerfar tok et helt vanlig bilde av meg - da fikk jeg sjokk! Jeg kunne på ingen måte se at jeg var Så stor i forhold til alle andre...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Ta noen bilder av henne sammen med barnebarna, forstørr dem og gi i gave. Ser hun det ikke da ser hun det aldri.. Det hjelper uansett ikke å mase, det har gjerne motsatt effekt fordi man går rett i forsvar.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Har en venninne som er omtrent like stor, men hun har alltid vært stor. Nytter ikke mase eller påpeke for da kan man ende opp å såre istedetfor.. Men ja, er vel en smule bekymra for helsa hennes kan man si. Usunt kosthold og ingen trening.. Jeg holder kjeft iallefall, de vet det nok selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå