Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Mannen min har 2 fra før og vi har 1 sammen. Minste blir snart 3 år. Han visste fra første stund at jeg ønsket meg flere barn, ikke bare 1. Han har ikke vist særlig intresse for det, men tror jeg skal få han "på gli".. Jeg har så lyst å ha et søsken til barnet som er der hele tiden.Vil at hun skal ha noen å dele opplevelser med, leke sammen med osv.... Også må jeg ærlig innrømme at jeg savner å ha en liten baby(selv om vi hadde kolikk i flere mnd i tillegg til sykdommer.......).... hva ville dere gjort?
*SommerFrisk* Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Ville blitt enig med mannen min, om det ene, eller det andre. Lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 føler egentlig at han er helt ferdig, men samtidig så visste han jo fra da vi ble sammen hva jeg mente......:-)samtidig føler jeg meg frekk som prøver å _overtale/"tvinge" han_
Madolyn Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Sett deg ned sammen med mannen din, og fortell ham på en fin måte (ikke en aggressiv eller masete tone) at følelsene dine er de samme som når dere to ble sammen. Det vil si, at du fremdeles ønsker deg to barn. Nå har du ett, og du ønsker av hele ditt hjerte å få ett til. Derfor kommer du nå til å slutte med prevensjon, og det blir opp til ham å sørge for bekyttelse fremover dersom han ikke er sikker på hva han ønsker. På den måten er du 100 % ærlig med mannen din, og du maser ikke om å få barn. Du bare gir ham ansvaret for prevensjonen, fordi i ditt hjerte er det rett med ett barn til. På samme måte som at han da bør bruke kondom, dersom han i sitt hjerte ikke vil ha barn akkurat nå... Og alle vet jo hvor glad menn er i å bruke kondom, så da sitter nok spiren snart Og da blir det jo rett og slett på hans "vakt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå