Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Har fryseren full, og vet ikke ha jeg skal bruke den til.. Er supergigahøygravid og orker ikke å lage kjøttkaker, karbonader osv, så trenger noen litt enklere tips.
jente___ Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Skulle til og si elgkarbonader men da kan jeg jo bare glemme det
valkyrien Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Elgkjøttdeig er kjempegodt i lasagne Ellers så kan du gjøre det samme som du ville gjort med kjøttdeig av hvilket som helst annet slag
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Skulle veldigeldig gjerne hatt energi og overskudd til å fylt opp fryseren med herlige elgkarbonader.. Men med en uke til termin og en toåring som er høyt og lavt, så har jeg rett og slett ikke det ;/ HI
Vårbarnet med to små Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Alt annet du kan bruke kjøttdeig til. Lasagne, taco, osv.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 viltgryte eller jegergryte eller noe i den duren da.. ellers så trenger det ikke være så mye arbeid å lage karbonader. jeg stekte 40 stk på en time idag rørte ut 2 kg elgkjøttdeig med egg, fløte, potetmel,hvetemel, olje,salt og pepper. bråstekte dem i stekepanna, la alle over i langpanne, å stekte dem ferdig inni ovn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå