Gå til innhold

Flere med skikkelig nedpress her?


jente___

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahh, meg å!!! Grusomt ekkelt! Hvorfor er det sånn a? Har en ra før, og hadde det alldeles ikke slik med han. Hun her ligger for øyeblikket i seteleie, så jeg tror ikke det har noe å si ift leie altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det, er 33+5.

Var hos jordmor i dag, og han har hodet godt plantet nedi bekkenet, så går ut ifra at det er en del av årsaken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det slik i 1-2 ukers tid, spessielt de dagene jeg har vært aktiv.. ekkelt, også kjent stikking og ubehag i underlivet (nesten så jeg skvetter, og noen ganger så ille på blæra at jeg strever med å ikke tisse ut meg;o )

Flere som har det slik? Jeg har nettop sjekket for UVI, så er ikke det ..

er 33+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres kjedelig ut, er 36 uker imåren og kjenner ikke noe.. får det kanskje desto mer igjen senere jeg da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hvordan har det gått med dere med nedpress? Nå har jeg hatt skikkelig nedpress i en times tid kanskje. Sprenger der nede, av og til kjenner jeg det i ryggen når hun presser seg ned.... Har dere født enda? Er ikke rier, men skikkelig kynnere og nedpress så føler huet eller noe kommer ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til meg har det roet seg litt, men jeg tror det kan være fordi at hodet så og si er festet (kunne rikke pittelitt på det), bekkenet har også blitt mer stabilt.

Kynnere har jeg i massevis, både de jeg kun ser/kjenner (hard mage), og noen vonde, men det er bare vel bare kroppen som trener.

 

Husk det er bedre og ringe lege (ol) en gang for mye en for lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...