Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 noen som har hatt mistanke om tvillinger som har fått tidlig ul for å bekrefte eller avkrefte? Får ikke ro i kroppen ift følelsen om at det er flere inni her. Desverre har de ikke tilbud om privat ul her jeg bor, og tanken på å vente helt til uke 18 for å finne det ut virker utrolig stressende
Gjest SHOC Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Du må ta kontakt med fastlegen for å få henvisning til UL, men ikke sikkert legen vil. Da jeg var gravid med tvillingene ble magen veldig stor allerede i uke 12. Ellers ingen andre symptomer. Hvor langt er du på vei?
081013 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 9 uker. men saken er at jeg har en good del kilo for mye så magen min pleier ikke komme før etter 6 mnd.... Denne gangen er jeg konstant kvalm fra morgen til kveld, hodepine og svimmelhet. de to andre graviditetene har jeg ikke vært kvalm en dag,har en av hvert kjønn. er to par tvillinger i slekten ,derfor "panikken" over å evt skulle bli 4 barnsmor
Gjest SHOC Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 To eggede tvillinger kan være arvelig, noen kvinner slipper flere egg i hver syklus. Så hvis din mor har to eggede tvillinger er absolutt muligheten der. Har ikke noe bedre råd enn å lufte dine bekymringer for legen din. Har hørt at andre som har vært gravide med tvillinger har vært mye dårligere enn når de bare hadde en. Men det var ikke tilfelle da jeg var gravid. Uansett, lykke til med en eller to i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå