Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Her er jeg ja, nå var det lenge siden sist jeg skrabbla her inne. Jeg fikk jo ganske så masse posetiv respons sist gang jeg var her må jeg si, noen var litt negativ. Men jeg tar det ike så veldig ille, regner med at de bare er litt usikker på en kjekk kar som meg, om de virkelig har noen sjangs på meg? Men, alle har ens jangs. Både store og små i både bredden og lengden. Har ikke så mye å si, så lenge du er fødeklar. Så er saken BIFF!!! Høøø Høøø Høøø........ Alle alene babes ta kontakt, er det noen som er i forhold, men som ikke får baby av mannen sin. Fortell han om meg, så skal nok det ordne seg...Jeg er ikke akkurat ute etter ett fast forhold for å sid et sånn...Så han kan bare slappe fint av
Marjoriee Dawes Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Haha, ja du Ulfemannen. Fikk du altså ikke napp hos Vicky Pollard alikevel? Velkommen tilbake, og lykke til.
Ulfemannen Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Haha, ja du Ulfemannen. Fikk du altså ikke napp hos Vicky Pollard alikevel? Velkommen tilbake, og lykke til. Hun svarte aldri tilbake etter jeg skrev til henne, men tårene trenges ikke å trille nedover ennå, litt svette kan jeg jo offre. Er forsatt flere 100 damer her inne, så håpet har jeg med meg ennå
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 TA mei , TA mei, sender med ett bilde. Og bare for å ha det på det rene , jeg er ikke desperat, for jeg har mange beilere. Men jeg likte profilbildet ditt og tror vi kan passe godt sammen;-) http://www.gamereactor.no/media/forum/no/599592_61.jpg
Ulfemannen Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 TA mei , TA mei, sender med ett bilde. Og bare for å ha det på det rene , jeg er ikke desperat, for jeg har mange beilere. Men jeg likte profilbildet ditt og tror vi kan passe godt sammen;-) http://www.gamereactor.no/media/forum/no/599592_61.jpg Så bra da, viktig å matche sin sjelevenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå