Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Noen her som husker hvor lenge ungene vaglet i krabbestilling, til de startet å krabbe? Jeg klarer ikke huske ed guttungen, enda det ikke er Så lenge siden.. Jenta kom seg opp i krabbestillingen i dag, holdt på hele dagen, vagler i stillingen i ca 1 minutt, før hun legger seg ned igjen Er så spendt altså hehe
Mami_ Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vet ikke, men lurer også på dette. Jenta har vært oppe i krabbestiling i snart to uker. For noen dager siden begynte hun med å slippe seg ned igjen, for så å gå opp i krabbestilling, slippe seg ned osv. Så hun ser ut som dette når hun prøver å komme seg frem:
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Er slik jenta her gjør også.. hehe
mamma_til_gutt Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 tipper det er like individuelt som alt annet.. Her har han gynget på alle fire en måned tid
Dini Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Veel..her har ho vært opp og ned i krabbestilling i 3 mnd, men det kjekkeste er å åle seg rundt i rekordfart i "militærkryping," sånn de gjør når de kryper under "netting/hinderbaner." Til gjengled har ho reist seg opp og trasker rundt alt som kan lenes på o.l... Ehm.. kom kanskje ikke frem i innlegget mitt, men ho krabber ikke enda, 8 mnd.. men kommer seg rundt overalt ellers Endret 1. oktober 2012 av Westroze og tulla♥©
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Hos mine har det tatt alt fra et par dager til nesten 2 måneder, så ulikt ja
Mami_ Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Hos mine har det tatt alt fra et par dager til nesten 2 måneder, så ulikt ja Syns det er dårlig at du ikke kan oppgi et konkret tidspunkt. Helst i timer og minutter
Brillefint - Jadda! Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Noen her som husker hvor lenge ungene vaglet i krabbestilling, til de startet å krabbe? Jeg klarer ikke huske ed guttungen, enda det ikke er Så lenge siden.. Jenta kom seg opp i krabbestillingen i dag, holdt på hele dagen, vagler i stillingen i ca 1 minutt, før hun legger seg ned igjen Er så spendt altså hehe Broren: Noen måneder. Søsteren: Noen dager.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Min kravlet seg opp i krabbestilling fra hun var 5,5 mnd gammel og var siiiiiint for at det ikke gikk framover! Sto og gynget og "ropte" av frustrasjon helt til hun endelig fikk det til da hun var nesten 8 mnd.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Regner jo med at det er store forskjeller, men lettere å se gjennomsnits tiden når man ser svar her inne
*Miss Flua* Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Veel..her har ho vært opp og ned i krabbestilling i 3 mnd, men det kjekkeste er å åle seg rundt i rekordfart i "militærkryping," sånn de gjør når de kryper under "netting/hinderbaner." Til gjengled har ho reist seg opp og trasker rundt alt som kan lenes på o.l... Ehm.. kom kanskje ikke frem i innlegget mitt, men ho krabber ikke enda, 8 mnd.. men kommer seg rundt overalt ellers Helt likt her!
*Miss Flua* Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Bortsett fra at her er mini 9, snart 10 mnd
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Veel..her har ho vært opp og ned i krabbestilling i 3 mnd, men det kjekkeste er å åle seg rundt i rekordfart i "militærkryping," sånn de gjør når de kryper under "netting/hinderbaner." Til gjengled har ho reist seg opp og trasker rundt alt som kan lenes på o.l... Ehm.. kom kanskje ikke frem i innlegget mitt, men ho krabber ikke enda, 8 mnd.. men kommer seg rundt overalt ellers Akkurat det samme her, like gammel og
mrsrogaland. Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 8, straks 9 mnd her. Han kryper og åler og snur seg rundt. Opp i krabbestilling, men han kommer seg ikke framover på alle 4. Så jeg venter spent som dere andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå