Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg utførte den dieten i 2007, veide da 125 kg når jeg startet, og ca 91 kg når jeg gikk over til normal kost, veid 88-95 kg jevnt siden da, uten å slanke meg stort... Vel, hadde en runde i starten av 2009 som førte meg opp i 112 kg, men en liten mnd på psmf, så var jeg nede i 90 kg igjen... Vurderer å ta en ny runde, for å nå mitt mål på 70 kg nå..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg gikk på det før sommeren, gikk ned 6,5kg på 1 mnd:) 1 kg kom tilbake de første 10 dagene, regner med det var vann og diverse. Skal begynne på an imorgen. Skal ned 10 kg nå, nå skal jeg ned til 50-tallet igjen:)
M+M+baby2012 Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg skal ned 10 kilo og startet fredag jeg meldte meg inn på grete roede gratis legger inn alt jeg spiser så regnet de ut kaloriene og vekt og mål veldig motiverende og ha kontroll på hva man spiser. Hvor mye kalorier legger dere dere på ?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg skal ned 10 kilo og startet fredag jeg meldte meg inn på grete roede gratis legger inn alt jeg spiser så regnet de ut kaloriene og vekt og mål veldig motiverende og ha kontroll på hva man spiser. Hvor mye kalorier legger dere dere på ? På psmf teller man ikke kalorier, men proteiner:) man skal ta 2,5 protein og gange det med vekten du vil veie, f.eks meg jeg vi ned til 55, det blir da 2,5x55=137,5 gram proteiner som jeg skal ha i meg i løpet av en fag, også minst mulig fett og karbo ( under 20 gram pr dag) Tøff diett men funker som bare det og fort også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå