Gå til innhold

Hvordan kan noen se hvem de anonyme er

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis anonym bruker er EN bruker som deles av hele forumet? Siden alle innlegg fra alle anonyme blir lagt sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det har vært en teknisk feil ... :)

Skrevet

Jeg lurer på akkurat hvordan det vises på skjermen. Står det nicket og så skulle vært anonym attmed?

Skrevet

Tror nicket kommer opp selv om vedkommede har signert som anonym

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan noen kan vite at noen har vært anonym dersom de ser nicket, for da ser du jo vel bare nicket og ikke noe om noen Anonym? Skjønner det dersom noen hinter om det, f.eks referer til noen som Anonym, men sånn generelt vil de vel bare få opp en masse nick nedover i tråden sin i stede for masse Anonyme?

Skrevet
Det jeg ikke skjønner er hvordan noen kan vite at noen har vært anonym dersom de ser nicket, for da ser du jo vel bare nicket og ikke noe om noen Anonym? Skjønner det dersom noen hinter om det, f.eks referer til noen som Anonym, men sånn generelt vil de vel bare få opp en masse nick nedover i tråden sin i stede for masse Anonyme?

Feks. Nå når jeg siterer deg så får du opp melding om at jeg, Anonym Bruker har svart på noe du har skrevet. Men noen får svar at "Lille Bolla" har svart, men i tråden står det fortsatt som Anonym Bruker. Altså: Man kan se at "Lille Bolla" er anonym bruker.

Skjønner du?

Skrevet
Feks. Nå når jeg siterer deg så får du opp melding om at jeg, Anonym Bruker har svart på noe du har skrevet. Men noen får svar at "Lille Bolla" har svart, men i tråden står det fortsatt som Anonym Bruker. Altså: Man kan se at "Lille Bolla" er anonym bruker. Skjønner du?

Ja, da skjønner jeg :) Men de som påstår at de kan se alle anonyme må jo da nødvendigvis lyve i så fall? Spiller uansett ikke noen rolle for min del da jeg nesten aldri er anonym her inne, men det skal jo ikke forekomme at noen blir avslørt likevel.

Skrevet
Feks. Nå når jeg siterer deg så får du opp melding om at jeg, Anonym Bruker har svart på noe du har skrevet. Men noen får svar at "Lille Bolla" har svart, men i tråden står det fortsatt som Anonym Bruker. Altså: Man kan se at "Lille Bolla" er anonym bruker. Skjønner du?

Er du Mine (og så tre hjerter bak) forresten? I så fall ser jeg også anonyme...

Skrevet
Ja, da skjønner jeg :) Men de som påstår at de kan se alle anonyme må jo da nødvendigvis lyve i så fall? Spiller uansett ikke noen rolle for min del da jeg nesten aldri er anonym her inne, men det skal jo ikke forekomme at noen blir avslørt likevel.

Det vet jeg ikke om stemmer eller ikke. Vi får gi dem en utfordring:

Vet dere hvem som skjuler seg bak dette nicket så stemmer det :D

Skrevet
Er du Mine (og så tre hjerter bak) forresten? I så fall ser jeg også anonyme...

Nei :) Hun hadde svart, jeg leste svaret hennes, men hun må ha slettet det

Skrevet
Nei :) Hun hadde svart, jeg leste svaret hennes, men hun må ha slettet det

Ja, det var det jeg så, at hun hadde kommentert samtidig som deg, men så fant jeg ikke noe innlegg. Da er jo det oppklart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...