Chelseafan Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Sånne retter jeg setter i ovnen Synes det er så godt. Ikke Lasange og Brent kjærlighet,det kan jeg
Miss Chocolate Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jarlsbergtorsk er veldig godt.. Google det
Chelseafan Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2012 hehe hva er det da? jeg er glad i Fisk altså,men samboeren får nesten panikk hver gang jeg nevner ordet Fisk
DotM Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/kylling-enchiladas/
Jaffs Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Natcos Stek kjøttdeig, ha i de grønnsakene du liker feks løk, parrika, mais og ha så en pose med tavokrydder over. Også godt og blade et glss med salsa sus inni kjøttdeigen Ha natcos chips i en ildfast form og fordell kjøtfyllet over med masse ost på toppen, ha det i ovnet til osten er smeltet. Dette er såååå godt og enkelt Server gjerne med salat, rømme og gucamole :D
Ms.Smith Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Hakk opp poteter og søtpoteter i båter- legg de på et brett og ta på olje og krydder (provance-krydder er veldig godt), legg på paprika, små-tomater, sopp, (annet etter smak??), og over dette legger du kyllingfileter som har lagt en stund i marinade. Kan legge på ost om ønskelig Stekes på 225 i ca 45-50 min til kyllingen er gjennomstekt! Mmmmm! Blir bare mer og mer glad i søtpotet altså! Ps- søtpoteten må skrelles, men ikke vanlige poteter!
Ms.Smith Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Dessuten er toro sin moussaka veldig god!
katha90 Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 kjøttdeig som er stekt og godt krydra, blandet med feks tomatpurre og potetmos. hell kjøttdeigblandingen i ei illfastform (bør være smurt) og hell potetmosen over. strø så over med ost i ønsket mengde, jummi og så har vi makaroni"stuing" med etteller anna kjøtt som gratineres i ovn, også godt
Chelseafan Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2012 Begge de 2 hørtes veldig godt ut ja
Miss Chocolate Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 hehe hva er det da? jeg er glad i Fisk altså,men samboeren får nesten panikk hver gang jeg nevner ordet Fisk Skal man begynne å like fisk er jarlsbergtorsk veien å begynne :-) Jeg bruker creme fraiche med litt melk i istedet for fløte, da fløte ofte klumper seg og ser udelikat ut når det har stått i ovnen.
Miss Chocolate Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Ellers er pølsegrateng godt! Jeg bruker makaroni, ferske grønnsaker, røkt kjøttpølse og heller over creme fraiche blandet med litt melk (har litt krydder i denne blandingen). Ost på toppen og inn i ovnen. Lettvint!
LykkeligMamma2010 Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Her er vår oppskrift på pølsegrateng - som er elsket av store og små, og superenkel !! Lag potetmos (enten fra bunn av, eller poseløsningen (2poser), legg et lag potetmos i bunn av en ildfast form, legg wienerpølser tett i tett. Legg litt ost sporadisk rundt oppå pølsene, så et lag med potetmos, et lag med pølser + litt ost, så potetmos og et tykt lag ost som "lokk". Stekes midt i ovnen på 180 grader i ca 20 min. Som variasjon kan du legge lettstekt bacon på toppen av osten NAM. En klar fredgsfvoritt her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå