Silverfox Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er i full jobb i dag, men har tidligere slitt med mitt.. Sårt trengt hjelp fra NAV, og da i form av informasjon, ikke nødvendigvis økonomisk støtte. Kjenner flere som ikke får opplyst hva de faktisk har krav på eller muligheter de har til å søke i systemet. Så når jeg leser dette debattinnlegget blir jeg nesten på gråten på alle de som virkelig sliter sine vegne: http://www.dagbladet.no/2012/10/01/kultur/debatt/debattinnlegg/nav/verdighet/23659724/
Chelseafan Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Godt skrevet og helt enig. Nav er i et nøtteskall. Pappan min sier de følger regler altfor grudig og tenker ikke i hele tatt noe selv.
Silverfox Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jepp. Jeg jobber selv i staten og VET at vi har lov til å bruke hodet. Innimellom
Silverfox Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2012 Så når jeg leser dette debattinnlegget blir jeg nesten på gråten på alle de som virkelig sliter sine vegne: Vil forresten på det sterkeste beklage UHYRE dårlig setningsoppbygging..... *grøss*
Fru Blåbær Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Har selv opplevd å få feil informasjon fra nav og avslag på en søknad om foreldrepenger selv om vilkårene var til stede og søknaden korrekt utfylt. Grøsser av tanken på å bli syk og virkelig trenge hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå