Gå til innhold

Når kan jordmor høre hjertelyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet dette? Jeg var til kontroll for en uke siden, og da hørte hun ikke. Det jeg nå undrer meg på er om jeg kanskje kan være en måned lengre på vei enn det jeg tror, har ikke hatt festeblødning denne gangen og sist mens var så liten.. I tillegg så har jeg en mage som nok skulle tilsi gravid i uke 25 eller så.. ;)

Så tenkte at det med hjertelyden kanskje kan gi en pekepinn.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei da ?

Jeg er gangs nå og mener at med andre mann så ville legen høre på hjertelyden i uke 12, denne gangen sa legen at han ville høre hjertelyden og måle livmoren min på fredag som kommer og da er jeg akkurat 13+0 :D Gleder meg som en unge :D

Men tror det varierer veldig vet om både jordmødre og leger som ikke vil høre før tidligst uke 14.

Skrevet

Legen min fant hjertelyd i uke 10, men da måtte jeg love å ikke bli stresset hvis hun ikke fant den!! Var nok litt heldig...

Skrevet

Legen min fant også hjertelyden i uke 10 :) men måtte love at jeg ikke ble skuffet om han ikke fant den :) men den som var ivrigst var faktisk legen:) ga seg ikke før han fant den:D

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid fant legen min hjertelyd ved uke 8! Nå skal jeg til jordmor neste tirsdag er da 10 + 4 gleder meg masse!:)

Skrevet

6uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...