Gå til innhold

NAN - pris - noen som vet hvor det er billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt storforbrukere av NAN1. Noen som vet om det er noen butikker som er betydelig rimeligere på dette enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema og kiwi er "billigst" 117kr pakken. rimi 120kr pakken, ica, ultra og meny 130kr pakken.

Skrevet

Takk! Kjekt med noen som har så god oversikt :)

HI

Skrevet

På coop OBS her koster den 101 kr sist jeg sjekket..

Skrevet

åååhhhh måtte hatt obs i nærheten, har bare smart club og det er samme som ultra 130kr!

Skrevet (endret)

Men hipp er billigst, koster 45kr per pakke på rema. To pakker tilsvarer litt mere enn det er i en med nan. I tillegg er hipp økologisk og ungen får ikke grønn avføring og sur gulp av den ;)

Endret av EnBlå&ToRosa
Skrevet

Syns hipp var ekkel på smak og ikke ble flaskene rene uten at jeg virkelig skrubbet dem, jenta mi likte ikke hipp hun heller.

Skrevet

Syns hipp var ekkel på smak og ikke ble flaskene rene uten at jeg virkelig skrubbet dem, jenta mi likte ikke hipp hun heller.

Hmm, så rart... Vasker våre flasker i maskin så har ikke merket noe til det, men smak og behag ;)

Men synes du ikke nan stinker? Synes det nesten lukter fis av den, usj...

Skrevet
Hmm, så rart... Vasker våre flasker i maskin så har ikke merket noe til det, men smak og behag ;) Men synes du ikke nan stinker? Synes det nesten lukter fis av den, usj...

Ja det er smak og behag syns hipp smaker/ lukter tran, men men det er godt at man er forskjellige, tro så kjedelig verden hadde vært visst ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...