Gå til innhold

hvordan finne ut om mannen er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen er blitt veldig rar i det siste. han er mer ute. jobber mer overtid sier han men på lønnslippen står det ingenting om overtid.

jeg vet bare ikke hvordan jeg kan finne sannheten.

han går med mobilen på seg hele tiden, har spurt han rett ut. men han svarer bare nei. jeg er sammen med deg hvorfor skulle jeg det.

han er ikke den som er mest opptatt av sex, men han har aldri sagt nei til sex heller før nå. etter 6 år sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker det som han lyver? Jeg ser med engang mannen min prøver seg på en løgn.

Du kan jo spørre om å få se på tlf hans, evnt rett og slett snike...

Angående overtid så er det noen bedrifter som betaler ut overtid i avspasering, ikke lønn.

Skrevet

Virker det som han lyver? Jeg ser med engang mannen min prøver seg på en løgn.

Du kan jo spørre om å få se på tlf hans, evnt rett og slett snike...

Angående overtid så er det noen bedrifter som betaler ut overtid i avspasering, ikke lønn.

spør jeg om å få se på tlf hans spør han hvorfor. og sier jeg for å bare se, så spør han og graver enda mer. og skal helst se hva jeg ser etter.

mannen får lønn ikke avspasering etter overtid.

mannen her er ikke veldig til å prate eller slikt fra før. veldig stille person.

han har begynt å lyve mer i det siste. men han vet enda ikke at jeg vet at han lyver.

Skrevet

kjære HI

IKKE snik på telefonen/mailen hans. Det er rett ut overtramp av hans privatliv. Og selv om han skulle være utro, og du finner det ut via dette, har du sunket ned på hans (eventuelle) nivå ved å gjøre dette.

Du har spurt han, og han svarer nei. Er det mulig det kan være noe annet som plager han? økonomiske problemer, spilleproblemer o.l?

Hva med å si til han: "Jeg ser at noe plager deg, og du vil åpenbart ikke fortelle meg deg. Jeg er her for deg om du vil snakke". Og dersom det ikke løser seg kan du jo si at dette som plager han preger deres samliv, og at han skylder deg såpass at han forteller deg det?

Vil ønske deg alt av lykke til!

Skrevet

Du skulle sett på Oprah tidligere i dag, der tok de opp akkurat dette...:-)

Men det de sa var at du må spørre han rett ut, og om han sier at han ikke er utro, så må du stole på det for det er ikke noe annet du kan gjøre med det. Men så skal du si at du føler at det er noe galt med forholdet deres, og spørre hva du kan gjøre for at ting kan bli bedre mellom dere.

De sa at grunnen til at menn er utro er at de ikke føler seg verdsatt hjemmme, at de ikke føler seg sett osv. De færreste er utro pga at de får for "lite" sex hjemme, men det skjer fordi vi tar mennene våre for gitt etterhvert. Så om da noen andre begynner å "se opp til dem", gi dem koplimenter, og på en måte beundre dem så har det lett for å føre til utroskap.

Skrevet

Utro eller noe helt annet. Noe er ikke som det skal.

Konfronter ham med helt konkrete ting. Som f eks overtid uten betaling. Hvis han igjen bortforklarer så si "ok, hvis du ikke har noe å skjule vil jeg se gjennom mobilen din nå" (pass på å ikke gi ham sjanse til å slette noe først)

"Jeg klarer ikke å stole på deg fordi ting har forandret seg så mye i det siste. Enten må du bevise at jeg tar feil, eller så har jeg ikke tilliten som skal til for å fortsette forholdet."

Eller du tar "bakveien" og sjekker mobilen, fb, mail på telefonen hans mens han sover. Finner ut om du har grunn til mistanke, og tar konfrontasjonen etterpå.

Lykke til! Husk å ta vare på deg selv uansett utfall, ikke la ham tråkke på deg!

Skrevet

Du kan jo ta turen til arbeidsplassen hans når han sier han skal jobbe overtid, for da ser du raskt om det han sier er sant eller ikke.

Skrevet
Du skulle sett på Oprah tidligere i dag, der tok de opp akkurat dette...:-) Men det de sa var at du må spørre han rett ut, og om han sier at han ikke er utro, så må du stole på det for det er ikke noe annet du kan gjøre med det. Men så skal du si at du føler at det er noe galt med forholdet deres, og spørre hva du kan gjøre for at ting kan bli bedre mellom dere. De sa at grunnen til at menn er utro er at de ikke føler seg verdsatt hjemmme, at de ikke føler seg sett osv. De færreste er utro pga at de får for "lite" sex hjemme, men det skjer fordi vi tar mennene våre for gitt etterhvert. Så om da noen andre begynner å "se opp til dem", gi dem koplimenter, og på en måte beundre dem så har det lett for å føre til utroskap.

Så de vinkler det dit at det er KVINNENS skyld at mannen er utro? Fordi hun ikke gir ham nok oppmerksomhet osv? For nor amerikansk vrøvl. Flere i vennegjengen har vært utsatt for utroskap av mange forskjellige grunner, og det at dama i forholdet var "slem", ikke ga nok oppmerksomhet eller sex var ikke en av disse grunnene.

Og hvis han sier "jeg er ikke utro", så skal man blindt stole på ham? Seriøst? Min eks var utro, og fortalte at han aaaaldri kunne være det. Han innrømmet "det mindre" ved å si at ja, han har sendt flørtemeldinger til andre jenter, men at det ble med det. Slik at jeg skulle stole på ham og slutte å grave. Fikk til slutt vite av hans kompis at han har vært utro med flere i en periode på over 1 år.

Skrevet (endret)
Utro eller noe helt annet. Noe er ikke som det skal. Konfronter ham med helt konkrete ting. Som f eks overtid uten betaling. Hvis han igjen bortforklarer så si "ok, hvis du ikke har noe å skjule vil jeg se gjennom mobilen din nå" (pass på å ikke gi ham sjanse til å slette noe først) "Jeg klarer ikke å stole på deg fordi ting har forandret seg så mye i det siste. Enten må du bevise at jeg tar feil, eller så har jeg ikke tilliten som skal til for å fortsette forholdet." Eller du tar "bakveien" og sjekker mobilen, fb, mail på telefonen hans mens han sover. Finner ut om du har grunn til mistanke, og tar konfrontasjonen etterpå. Lykke til! Husk å ta vare på deg selv uansett utfall, ikke la ham tråkke på deg!

denne fundamentale mistilliten mellom to voksne i et forhold er ikke liv laga mener jeg. Kreve å se mobilen hans som om han er tenåringssønnen din?

Vil bare si til HI, ikke gjør dette! Om det viser seg at du finner noe, blir det bare garantert kjekling over hvem som har gjort det største overtrampet.

Personlig hadde jeg ikke holdt ut i et forhold hvor min partner behandlet meg slik.

Endret av nerdybirdy
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Du kan jo ta turen til arbeidsplassen hans når han sier han skal jobbe overtid, for da ser du raskt om det han sier er sant eller ikke.

Jeg hadde krevd at mannen sluttet å jobbe ubetalt overtid. Greit at jobben må gå foran familietiden noen ganger, men ikke at det skal være gratis i tillegg.

Skrevet
Utro eller noe helt annet. Noe er ikke som det skal. Konfronter ham med helt konkrete ting. Som f eks overtid uten betaling. Hvis han igjen bortforklarer så si "ok, hvis du ikke har noe å skjule vil jeg se gjennom mobilen din nå" (pass på å ikke gi ham sjanse til å slette noe først) "Jeg klarer ikke å stole på deg fordi ting har forandret seg så mye i det siste. Enten må du bevise at jeg tar feil, eller så har jeg ikke tilliten som skal til for å fortsette forholdet." Eller du tar "bakveien" og sjekker mobilen, fb, mail på telefonen hans mens han sover. Finner ut om du har grunn til mistanke, og tar konfrontasjonen etterpå. Lykke til! Husk å ta vare på deg selv uansett utfall, ikke la ham tråkke på deg!
denne fundamentale mistilliten mellom to voksne i et forhold er ikke liv laga mener jeg. Kreve å se mobilen hans som om han er tenaringssønnen din? Vil bare si til HI, ikke hjør dette! Om det viser seg at du finner noe, blir det bare garantert kjekling over hvem som har gjort det største overtrampet. Personlig hadde jeg ikke holdt ut i et forhold hvor min partner behandlet meg slik.

Kjekling over hvem som har gjort det største overtrampet? Selvfølgelig er sex med andre damer et mye større overtramp enn å sjekke mobilen til noen som har ugler i mosen!!!!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Spørre han rett ut og stole på han når han sier nei? Hvor mange innrømmer frivillig at de er utro???

Jeg er helt for å støtte mannen om han sliter. Men mistenker jeg utroskap, da er det anarki. Da ville jeg sneket på telefonen hans jeg også..

"klassiske" tegn på utroskap er:

-"jobber" mer overtid, uten at det stemmer

-begynner å fokusere mer på utseendet sitt, evnt begynner å shave steder han normalt ikke shaver

-vokter telefon, pc o.l som en hauk

-unngår intimitet, eller kan virke fraværende eller utilpass ved intimitet

-legger opp til unødvendige krangler

Legger du sammen dette, så er det ofte det er ugler i mosen...

Endret av Sommerfuggel i vinterland
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hadde lekt dektektiv, men hadde ikke mast eller spurt han ut noe mere for da vet han at du mistenker han og han blir flinkere til og skjule sporene sine for deg. Men om han tror at han slipper unna så er det lettere for han og slappe av og gjøre feil..

- ring han på jobben når han sier at han jobber overtid, for og spørre han om noe "viktig"

- gå igjennom klærne hans, lukter de dameperfyme osv

- se igjennom mobilen hans når han sover

- om du har muligheten få barnevakt og kjør etter han når han stikker ut...

-få spesifisert mobil regning, da kan du se hvilke nr han ringer og sender mye sms til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...