Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Har fått økt appetit i svangerskapet. Hvis jeg går sulten så blir jeg dårlig, det svartner for øynene osv. Jeg spiser IKKE snop, bare så det er sagt. Bare 1.5 porsjon med middag, kjøtt, grønnsaker osv. Synes jeg går og tygger på et eller annet hele tiden jeg. Yoghurt, salater, pastaretter og diverse. Og nei, jeg legger heller ikke på meg bortsett fra det som er vanlig i svangerskapet (15 uker og 3 kilo opp fra fødselsvekt med "tynn" BMI). Drikker verken cola, melk eller andre kaloridrikker, her går det i smoothies, vann, farris osv. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare fortsette å dytte i meg mat, eller skal jeg gå sulten?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Du er gravid! Ikke stress så mye med mat Spis når du er sulten og la vær når du ikke er sulten. Du spiser jo sunt og da ser jeg ingen grunn til å stresse med inntaket.. Har selv fyst veldig på grønnsaker og har nærmest fråtset i dette hele svangerskapet (er 39 uker ) Har ikke gått opp mer enn man skal - 13 kilo eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Neida, jeg stresser ikke med mat, men er forferdet over hvor mye mat jeg stapper i meg. Godteri og slikt spiser jeg ikke fordi jeg ikke liker det, men kan ta et lite kakestykke i et selskap eller noe hvis kaken er hjemmelaget og god. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå