Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Hei. Lurer på noe. Er skikkelig forrvirra. Hadde sist mens 14 august. Tok en test for ca to uker siden å den ble negativ. Kan huske at rundt der jeg skulle hatt mensen fikk jeg noen dråper med blod i trusa og litt brunaktig slim, men svært lite.Tok en test til på torsdag siden mensen ikke har kommet enda, men har trodd den skal komme for har hatt mensen smerter, å den ble positiv. Tok en til senere på dagen, den ble negativ. Tok også en fredag morgen, den ble negativ. Kan jeg være gravid eller hvorfor viser testen positiv hvis ikke jeg er det?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 vaar streken svak?? skal ikke bli negativ om du er gravid....merkelig....brukte du samme type test??
Jentee21 Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Ja, den var svak, men ikke så svak! Man så streken med engang. Har brukt samme test alle gangene. Er helt forvirra.
Jentee21 Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 I tillegg har jeg blitt kjempe forkjøla og fått soppinfeksjon, hørt at man kan få det om man er gravid også? Har også hatt mensen smerter i ca en mnd nå noe som jeg ikke pleier å ha hvis mensen ikke kommer. Hm
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Du er nok gravid tipper jeg. Ta en ny test i morgen tidlig. (morgenurin) Da er urinen konsentrert. Hvis du har tatt testen midt på dagen og man ikke er langt nok på vei vil ikke hcg slå ut. Eller du kan be om en blodprøve. Da ser man det uansett.
Jentee21 Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Ja, får gjøre det å bare ha tålmodighet Takk for svar og for denne siden, genialt Så får man luftet tankene med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå