Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er så lei av at jeg alltid må stå på tå hev for min familie og gjøre som akkurat de vil. Jeg får gjennomgå hver gang om det ikke blir på dems måte og får så det holder med; Jeg bryr meg ikke, jeg er egoistisk, jeg er ditt og jeg er datt.. Jeg får aldri en telefon fra noen som spør om hvordan det går og om jeg ikke ringer så går det ukesvis før telefonen min vibrerer. Da er det jo også min feil for at jeg ikke ringer. Så.. Er det dårlig gjort av meg og faktisk si nei til å gjøre alt på dems måte? Er det dårlig gjort av meg og ikke være den som alltid ringer? Er det dårlig gjort av meg og ønske at de skal bry seg litt mer om meg?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Svar på dine spørsmål: Nei.. Nei.. og nei... Ingenting av dette er dårlig gjort av deg.. Kommunikasjon kan ikke bare være enveis.. Du må stå opp for deg selv og ikke la dem kjøre totalt over deg. Det er ikke bare ditt ansvar å holde familien samlet, og alle må bidra! Forstår deg godt, hi!
<3 2G <3 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 NEI!! Stå på ditt, og jeg krysser det jeg for at du skal klare det og få det som gjør deg lykkelig :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for svar Jeg har satt foten ned og ville ikke ta imot mer fra dem. De gjør alt for at jeg skal få dårlig samvittighet for at jeg har begynt å tenke på meg selv. Er høygravid og trenger å verne om meg selv. Trengte vel bare å få en bekreftelse på at jeg ikke gjør noe galt! Slitsomt når jeg skal være den som alltid blir sett ned på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå