Gå til innhold

Blir dette feil å ta med på foreldremøte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha med et fat med mat i kveld. Bare litt til kaffen i pausen....

Har ikke tid å bake, så jeg tenkte å bare kjøpe noe god kjeks,sjokoloade og div og legge på et fat.....

Vi er 4 stk som skal ha med.

Går det ann??

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ser ikke noe problem å ta med kjøpt kjeks ol.. Er ikke alle som har tid til å bake til slikt, så nekter å tro at noen kommer på foreldremøtet og forventer flotte hjemmebakte kaker og kjeks :)

Skrevet

Det går an :)

Kjøp med en pakke med browniesbiter også. Så har du litt av begge deler :)

Skrevet

Jeg ville i så fall fylt på med litt frukt i tillegg, for eksempel druer eller andre ting det er lett å forsyne seg med.

Skrevet

på sfo møtet var det frukt og twist.og må si det knitra godt i twistpapir rundt forbi.

så ja gå for kjeks og noe søtt til kaffen;)

Skrevet

Jeg synes det blir feil. Har man tatt på seg oppgaven med å ha med noe, så får man bake noe skikkelig. Til nød ta med et rikelig fruktfat.

Det holder ikke å bare slenge noen tørre kjeks og litt sjokolade på en skål og være fornøyd med det. Har man ikke tid til å bake, så bør man si nei.

Skrevet
Jeg synes det blir feil. Har man tatt på seg oppgaven med å ha med noe, så får man bake noe skikkelig. Til nød ta med et rikelig fruktfat. Det holder ikke å bare slenge noen tørre kjeks og litt sjokolade på en skål og være fornøyd med det. Har man ikke tid til å bake, så bør man si nei.

Hahahaha stemmer vell ikke det, klart man kan ta men kjeks ol, det er bare godt med noe søtt til kaffen på møte, hadde blitt trist jeg hadde jeg kommet til et møte som serverer noe til kaffen og blitt møtt med ett fruktfat, frukt har jeg flust av hjemme!

Til HI ta med kjeks ol du :)

Skrevet

Jeg fikk aldri beskjed om å BAKE, jeg sa heller aldri ja til å BAKE!!

Jeg sa JA til å ta med et fat med mat........

Skrevet

Kjeks, twist og druer har alltid vært standard på foreldremøter der jeg jobber. :-)

Dette får jeg også servert på møter i barnehagen, kanskje supplert med oppskåren frukt.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Anonym, hvem i all verden spiser frukt til kaffe???? Kaffe og kake, kaffe og kjeks, men kaffe og frukt? Det hører ikke sammen i det hele tatt.

Altså, har du ikke tid å bake, så har du ikke det. Da kjøper du noe godt, finnes mange gode (og ikke "tørre") kjeks i butikkene for billig penge. Så godt at noen tar på seg rolle å lage det trivelig for foreldrene på møtet!

Skrevet

Hvis beskjeden var ta med MAT, så utgår kjeks og kaker etter mitt syn.

Skrevet
Hvis beskjeden var ta med MAT, så utgår kjeks og kaker etter mitt syn.

Det var min tanke også. Mat definerer jeg som "saltmat". Altså typ påsmurte rundstykker eller brødskiver eller slikt. Men det kommer litt an på når på kvelden dette møtet skal være også. Hvis det er midt i "middagstider", så er det for lite med kjeks og slikt, da bør det være noe mer "matnyttig". Hvis det er mellom middagstid og kveldsmat holder det i massevis med kjeks, sjokolade og/eller frukt.

Skrevet

Mat, da blir det feil med kake også da. Jeg tror jeg hadde tatt med et fat med noe spiselig som man ikke trenger tallerken til f.eks kjeks, sjokolade og frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...