Mamma_til_2 Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 -skal ta opp den aktive treninga som jeg drev med før sommern, var i bra shape og flyt, men så falt jeg helt av lasset! nå har jeg bestemt meg for og bynne men finner ikke motivasjon i det heletatt, så for og bare må har jeg lovet snupp at hun skal få være med og hun gleder seg mye og nå kjenner jeg at jeg angrer og er sjeleglad for at snupp vet at vi skal og at hun gleder seg for da kan jeg ikke bare la vær!
Gjest Mentha Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Uff det er en tung bøyg å komme over det der. Men tenk så godt det blir når dere kommer skikkelig i gang og du kjenner treningsgleden spre seg i kroppen igjen! Smart av deg å invitere med snuppa, det gjør det vanskeligere å backe ut Du kommer nok ikke til å angre!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Er kjekt å få med seg noen, du skal se, bare du kommer i gang, så vil du nok finne det herlig å være i aktiv trim igjen Dette klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå