Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg titter innom her, har IKM denne uka (men aner ikke når pga håpløse sykluser). Jeg fikk positiv test i går 12 dpo og er ifølge mine beregninger 3+5 i dag. Det er FRYYYYKTELIG kort!!!! Forrige gang fant jeg ut at jeg var gravid når jeg var litt over 5 uker på vei, så å ikke være 4+0 enda engang føles litt håpløst. Hehe. Jeg visste heller ikke at det var noe som het kjemisk graviditet før nå, og har selvsagt blitt dritstressa for det. Skal teste igjen i kveld eller i morgen for å se om streken er sterkere. Og CBdigital om et par dager.

Jeg sitter her og kjenner på symptomene som definitivt er der og håper dette går veien. Trøster meg med at ALLE har jo vært så kort tid på vei, kan ikke hoppe over de første ukene :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, ser ut til å bli en bra uke dette, med 4 positive allerede! Gratulerer Fisken og pertronellasnella!

Jeg har ikke IKM før søndag tror jeg, har jo egentlig lave forhåpninger denne pp, fikk bare lagt inn aksjer en gang og tror vi bommet litt. Men likevel blir jeg jo bare mer og mer håpefull når det nærmer seg ikm, og kjenner godt etter symtpomer.. Hadde vært så flott å få det til nå! Skal i alle fall klare å holde meg litt til før jeg tester, er vel bare 8 dager DPO så alt alt for tidlig uansett..

Lykke til!

Gjest Håpernestegang:)
Skrevet

Har IKM på fredag, men testet svakt positivt i dag :):) nå håper vi bare at streken blir sterkere og sterkere!!! Har en del mensmurringer, så kjenner at det skjer noe i magen :):)

Så gøy!!! Men ville bare for moroskyld minne deg på at du skulle vente med å teste til 1??

Gleder meg til oppdatering:)

Skrevet

Har IKM på fredag, men testet svakt positivt i dag :):) nå håper vi bare at streken blir sterkere og sterkere!!! Har en del mensmurringer, så kjenner at det skjer noe i magen :):)

Så gøy!!! Men ville bare for moroskyld minne deg på at du skulle vente med å teste til 1??

Gleder meg til oppdatering:)

Hihi...var på nattevakt og hadde så mye murringer i magen...så måtte bare ta en test....svakt positiv...men skal ikke ta CB digital før 1 november :):) hvordan går det med testing hos deg?

Skrevet

Svak positiv nå på morningen. IKM på fredag, tørr ikke rope høyt hurra enda. Testet med billigtester. :)

Skrevet

Oi, Rufsa! Så spennende!!! Uoffisiell gratulasjon fra meg! :)

Skrevet

Gratulerer til dere som har lykkes denne perioden!!! :)

Her er man premenstruell og dritforbanna, skuffet, rastløs....Gud vet hva.... Har mest lyst til å ta meg en real fest i en uke i strekk, og bare våkne i glad form igjen (hvilket er helt usannsynlig) :( Har ikm fredag, tok test i morges....Der en gjerrig strek blottet seg, ALENE!!! :( Av en eller annen grunn, er jeg mer skuffa denne gangen, enn ellers!!! Gir selvfølgelig ikke opp, men det kjennes bare slik ut, akkurat nå. Tror man bare skal la det gå sin gang, ikke stresse så mye med det lenger :(

Skrevet

Huff, vilhabolle.. Kjedelig å møte veggen sånn. Mfn kanskje du har oppskriften klar nå, å la være å tenke på det er ikke lett. Men kanskje det hjelper å ta det litt rolig :)

Jeg har så lyst til å teste, men er redd for den ene streken.. Vil se 2 streker.

Men vil vite nå! Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Ikm lørdag, kanskje fredag.

Skrevet

Det er SÅ frustrerende denne gangen, har ikke ord!!! :( Vi mÅ prøve Å holde oss positive, men kanskje oppskriften er Å ta det bittelitt lugnere ja.... hÅper det ;)

Prøv Å holde deg, iallefall til fredag. Hvis du ikke kjenner tydelige symptomer, pÅ enten ikm eller graviditet, sistnevnte er desidert mest ønskelig! :) Krysser fingrene for deg og dere andre, som ikke vet enda!!!

Skrevet

Tr er vel enda ikke kommet, vilhabolle? Noen symptomer?

Jeg ER kvalm... Blæh... Håper det kommer av en spire, for har kjent denne kvalmen komme å gå i noen dager. Tro om jeg skal teste i morgen... Hmm, eller, jeg vet ikke. Alt kan jo bare være innbilning. Fikk ikke positiv el test denne mnd. Å el slim så jeg for litt under en uke siden, så om det Var el, bil ikke en g-test bli positiv før tidligst neste uke..!

Skrevet

Her er IKM på søndag, muligens mandag, og det er såååååå lenge til! "Heldigvis" er jeg syk, så jeg tenker ikke så mye på det.

Veldig moro at så mange har fått to streker allerede! Gratulerer!

Håper vi andre kan følge etter inn på 1. tri etterhvert. :)

Skrevet

Positiv test også i kveld :) skal ta en cb med ukeindikator, men venter til IKM på fredag. Har en billigtest til liggende, så den blir nok torsdag :)

Lykke til resten av gjengen og gratulerer til de med positiv test!

Gjest Sporty83
Skrevet

Oi, så mange med positiv test! Gratulerer! jeg er på dag 31 i syklusen.. lengste syklusen jeg har hatt så langt. Hadde alle symptomer på tr før helgen, men så helt stille.. føles ut som jeg har hold, eller mageknip.. men ingen positiv test:/ Sluttet på cerazette i mai og har hatt regelmessige sykluser siden det, men nå er den tydeligvis ute å kjøre -- skjer det ingenting ila. uka kontakter jeg lege. Noen som kjenner til dette?

Skrevet

Sporty83: Kan jo hende du er gravid selv om du ikke har fått utslag på test enda.. jeg ville tenkt at det er det mest sannsynlige iallefall!!

Skrevet

Æææsj altså! Sukk, jeg var så dum at jeg tok en test i går (var alene og kjedet meg, farlig ) på kveldsurin endatil. Den var negativ fra alle mulige vinkler, etter 3 min, og etter 5 min, enda når jeg grevde den opp fra søpla for å dobbelsjekke etter noen timer, var den negativ.

Og i dag har jeg gått minst ti ganger på do allerede, for mensen har jeg kjent komme hele tiden i dag. Har tom med de velkjente menssmertene.(+ den merkelige kvalmen)

Nei dobbel æsj, nå er jeg lei...

Skrevet

Jeg tok en CB digital i dag, og den viste gravid 2-3 uker :):):)

Skrevet

wow fisken! Gratulerer så mye!!

Symbio: det er ikke over før det er over! Masse lykke til!

Skrevet

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

Catja85

***Gravid:

Igangpånr2

HI

***Ny pp:

ønskebarn73

Her har symtomjakten og testesjuka antatt ville tilstander, er 10dpo har testa 3 ganger allerede (7,9 og 10dpo) alle blendahvite og negative. Men jeg klarer ikke helt å avskrive det allikevel, så blir vel noen tester til iløpet av de neste dagene..

Skrevet

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

Catja85

***Gravid:

Igangpånr2

HI

Rufsa prøver på nr 2

***Ny pp:

ønskebarn73

Skrevet

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

Catja85

adealsadeal

***Gravid:

Igangpånr2

HI

Rufsa prøver på nr 2

***Ny pp:

ønskebarn73

Da er det ikke mangen dagene igjen :) :)

Har heldigvis ikke gravi tester i hus for tiden, hadde nok blitt testemani hvis jeg hadde hatt liggende :P :P

Skrevet

Damn! Negativ test i dag;( det var visst ikke så lett dette! Men håper ennå.. Kom litt blod under sex i går, så mulig tanta er på vei.. Går og håper at ikke murringene skal begynne..

Skrevet

Har ikke testet i dag, men jeg klør etter å få vite! Har en billigstrimmel igjen, og 2 digitale. Jeg var veldig kvalm igjen i går kveld, nesten jeg måtte spy.

Håper mange får positiv test iløpet av helga!!

Skrevet

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

Catja85

adealsadeal

***Gravid:

Igangpånr2

HI

Rufsa prøver på nr 2

***Ny pp:

ønskebarn73

Kaffemocca

Skrevet

Syklusen min er nok litt på bærtur enda, for tr kom i går:-(

Skrevet

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

Catja85

adealsadeal

Athina 45 pp

***Gravid:

Igangpånr2

HI

Rufsa prøver på nr 2

***Ny pp:

ønskebarn73

Kaffemocca

Athina 46 pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...