Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg må melde meg inn her.

Tatt to gravid billigtester i går og i dag.

De viser positivt.

Litt sjokk, da det ikke var helt planlagt,

Og kanskje ikke passer helt med en til....

Men er jo glad og har alltid drømt om tre barn.

Men begynte sent å få barn og er 41 nå!

Tror ikke helt på det enda, og har mye mensmurringer.

Trodde jeg skulle ha mensen onsdag, men er bare nesten sluttet å amme minsten og har lange sykluser og bare hatt to mensperioder.

Vi får fordøye dette noen dager tror jeg.....

Fortsetter under...

Takk Sidney. Får kanskje gjøre det.

Jeg er lei av at kroppen min skal prøve å lure meg til å tro at jeg et gravid hele tide! Først med alle disse symptomene, forsinket mens, og nå ser deg ikke ut som mensen i det hele tatt. Kommer bare brunlig utflod. Sukk, jeg vil bare finne ut av dette og komme meg videre, gravid eller ikke!

Sidney, hvilken ikm uke havner du i nå?

Annonse

Her har bare mensen vist seg, med lite men konstant brunlig utflod siden i går. Negativ g-test. Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer ordentlig i gang. Begynner å håpe på at el var forsinket...?! Utrulig hvor små halmstrå man holder fast i...! :P

Her har bare mensen vist seg, med lite men konstant brunlig utflod siden i går. Negativ g-test. Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer ordentlig i gang. Begynner å håpe på at el var forsinket...?! Utrulig hvor små halmstrå man holder fast i...! :P

Jeg er "bare" 12 DPO i forhold til når EL test var positiv, men i forhold til TR app'en jeg har så skulle jeg ha fått mensen igår, og den har aldri slått feil før...MEN for all del...typisk min "flaks" at den kødder til nå :P

Håper jo at jeg får positiv test og IKKE mensen de neste dagenen, men kjenner at håpet daler sakte men sikkert ned :(

Da har jeg også testet. Og jeg kan ikke tro svaret, den er negativ.

Jeg skjønner det bare ikke, hvordan i all verden kan kroppen min spille meg et så stort puss?? Jeg hadde tom finne frem den digitale testen for finne ut hvor manger uker det kom til å stå på den (testet med billigstrimmel), og så var den testen Negativ????? Fy fan, jeg er så forbanna!!

Kvalme, murringer og trøtthet, aaaarg, det er ikke mulig!!

Hvis tr skal komme, så kom NÅ! :( :(

Surt innlegg fra meg i dag.

Adealsadeal, vi sees i neste ikm gruppe da! :) DA, blir vi gravide!

Så irriterende og trist :( Ønsker deg masse lykke til neste pp, og sender babystøv!!! :) God klem.

Da er det jo håp denne pp likevel :-P

Jeg tror jeg må melde meg inn her.

Tatt to gravid billigtester i går og i dag.

De viser positivt.

Litt sjokk, da det ikke var helt planlagt,

Og kanskje ikke passer helt med en til....

Men er jo glad og har alltid drømt om tre barn.

Men begynte sent å få barn og er 41 nå!

Tror ikke helt på det enda, og har mye mensmurringer.

Trodde jeg skulle ha mensen onsdag, men er bare nesten sluttet å amme minsten og har lange sykluser og bare hatt to mensperioder.

Vi får fordøye dette noen dager tror jeg.....

Gratulerer!!! :)

Gjest Sporty83

Mensen kom i dag! Jaja, da funker i slle fall kroppen, om så litt på skakke. En uke over tida.. Har brukt bidronninggele , har lest det kan utsette el, noen m erfaring? Krysser fingrene for alle som skal i gang med ny periode!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...