Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere 2 som allerede har testet positivt:)

Er 10 dpo idag, og tok en billigtest i morres som var blendahvit:( er jo litt tidlig enda, så det er vel fortsatt håp. Men synes jeg har litt lite symptomer - murringene har avtatt og ingen ømme bryster, så jeg forbereder meg på en runde til...

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

***Gravid:

Igangpånr2

***Ny pp:

Er 10 dpo idag, og tok en billigtest i morres som var blendahvit:( er jo litt tidlig enda, så det er vel fortsatt håp. Men synes jeg har litt lite symptomer - murringene har avtatt og ingen Ømme bryster, så jeg forbereder meg på en runde til...

Det er absolutt håp enda, krysser fingene for deg! :) Altfor tidlig å teste, egentlig. Har ikm om en uke her, og har fremdeles murringer i nedre mageregion etter el (noe som egentlig bekymrer meg, siden det har pågått i 4. pp uten at man har blitt gravid) og i dag har puppene begynt å verke også.... Er vel bare tidlige pms-symptomer.....As aaaalwayyys :(

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

adealsadeal

***Gravid:

Igangpånr2

***Ny pp:

Ok, nå er jeg overbevisto at jeg er gravid. 12 DPO og i dag 34 av 36 i syklusen.

Testet hver morgen med billigstrimler og de har blitt sterkere for hver dag. I dag ble det strek bare den ble våt, trengte ikke vente engang:)

På søndag eller mandag tar jeg en ny CB og håper den har gått opp til 2-3.

Tror jeg bare er 3+5 men... Det vil si at jeg er i uke 4 ikke sant? Ikke så lenge siden sist, men jammen glemmer man mye likevel.

Nå er det snart uka vår, og da håper jeg på å se masse positive tester:)

God helg!

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

adealsadeal

***Gravid:

Igangpånr2

anonym HI

***Ny pp:

Annonse

Er 10 dpo idag, og tok en billigtest i morres som var blendahvit:( er jo litt tidlig enda, så det er vel fortsatt håp. Men synes jeg har litt lite symptomer - murringene har avtatt og ingen Ømme bryster, så jeg forbereder meg på en runde til...

Det er absolutt håp enda, krysser fingene for deg! :) Altfor tidlig å teste, egentlig. Har ikm om en uke her, og har fremdeles murringer i nedre mageregion etter el (noe som egentlig bekymrer meg, siden det har pågått i 4. pp uten at man har blitt gravid) og i dag har puppene begynt å verke også.... Er vel bare tidlige pms-symptomer.....As aaaalwayyys :(

Jeg gikk også å kjente på at murringene fra el aldri ga seg de to forrige pp'ene. Denne pp'en så endret murringen litt karakter, ble annerledes, og for meg sitter de mer i korsryggen enn i magen. Når jeg fikk dem husket jeg at det var slik sist jeg var gravid og. Men de fleste gravide kjenner murringer da, så du må bare holde ut:)

Gratulerer anonym HI!!

Takk! Det er utrolig morsomt! Men også veldig "skummelt"! Tobarnsmor... jeg? Ønsket meg jo to tette, og 23 mnd mellom er forholdsvis tett, men såpass mellomrom at mamma rakk å få hodet litt over vann:O)

Hmm... En smule forvirret her! Tror jeg fikk el slim i går! Jeg har aldri sjekket for slim, så har bare lest meg opp, men denne kunne strekkes gang på gang på gang, og løste seg ikke opp i vann.

Men iflg syklus skulle den vært i helgen som var.

Fikk ikke lagt inn aksjer i går og slimet er borte. Men kjenner litt stikking i livmor. Kan el være nå, å at jeg burde forføre mannen? Eller, jeg blir jo å gjøre det. Men hva tror dere, er det vits?

Gratulere med positive tester allerede dere!!

Gjest Sporty83

Symbio: håper du har spire i magen:)!

Jeg derimot.. vet ikke hva jeg skal tro.. er 2 pp og har ikke vært gravid før så aner ikke hva jeg skal kjenne etter. Har pms symptomer på 3.dag, ..ikke så mye på dagen, men tiltar på kvelden. Går mest i murringer og stikk, men syns ikke det er annerledes enn vanlig. Har syklus på 28-30 dager, i dag er dag 28 og ingen tegn på tr annet enn murring. Tok en graviditetstest og den var blendahvit.. så da er jeg vel ikke gravid? (klarte heller ikke spore el denne mnd så vet ikke hvor mange dager dpo jeg er). Hadde egentlig ikke tenkt å ta test før jeg var over ikm, men har lyst til å dra ut med venninner i dag.. føler denne prøvingen setter hele livet på vent, og hemmer meg veldig sosialt. Jeg er enda forholdsvis ung (29 er vel passe ungt?:) og hvis dette skal ta lang tid vil jeg ikke sitte hjemme hver helg.. (jeg vet jeg kan dra ut uten å drikke, men ærlig talt, hvor gøy er det;) Hva tror dere ? kan jeg være gravid selv om jeg har testet negativt i dag? Noen tanker om dette med å prøve over lengre tid og frustrasjon over å ikke kunne leve "normalt"?

Endret av Sporty83

Det er veldig vanskelig det der når man nærmer seg IKM og testen er negativ. Slik hadde jeg det på bryllupsdagen i sommer. Så jeg drakk 2 glass vin i løpet av hele dagen og ble veldig skuffa når TR kom på mandagen, men det er jo kjipt å teste positivt og ha vært på fylla et par dager før.. Jeg ville enten droppa festen eller tatt kun et par glass..

Lykke til;)

Og gratuleter til dere med positiv test!!!

Her er IKM om 1 uke.. Lenge å vente..

Annonse

Gratulerer til dere positive, så gøy m to gravide så tidlig! Jeg har ikke IKM før om 1 uke, og har ikke så mye håp denne pp. Fikk kun lagt inn akjser en gang, og tror vi bommet litt på EL, men i teorien skal det jo være nok m en gang da, har faktisk skjedd meg før også! Ingen symptomer, men det har jeg heller ikke hatt de gangene jeg har vært gravid heller.

Og til HI som spurte om kjemisk; jeg har hatt det en gang. Hadde da en svak pos test på IKM, forventet jo at den skulle bli sterkere og sterkere, men den ble bare svakere og svakere og forsvant så helt. TR kom 4-5 dager forsinket, så hadde jeg ikke testet hadde jeg sikkert ikke merket noe som helst. Så siden din strek blir sterkere og sterkere har nok spira festet seg, tror ikke streken blir så sterk ved en kjemisk! Så grattis!

Og til deg som testet blendahvitt dag 10DPO, sist jeg var gravid testet jeg helt blendahvit frem til dag 12-13, så kom det en gradvis sterkere strek! (er litt testoman, he, he..). Så du kan likevel være gravid altså! Er vel en grunn til at man liksom helst skal vente til IKM for å teste.. :-)

Gjest Sporty83

Det er veldig vanskelig det der når man nærmer seg IKM og testen er negativ. Slik hadde jeg det på bryllupsdagen i sommer. Så jeg drakk 2 glass vin i løpet av hele dagen og ble veldig skuffa når TR kom på mandagen, men det er jo kjipt å teste positivt og ha vært på fylla et par dager før.. Jeg ville enten droppa festen eller tatt kun et par glass..

Lykke til;)

Og gratuleter til dere med positiv test!!!

Her er IKM om 1 uke.. Lenge å vente..

Takk for svar,- godt å få luftet noen tanker med andre i samme situasjon.. Kjedelig å holde tilbake på bryllupsdagen:/ Vi ventet faktisk med å begynne å prøve til etter bryllupet pga. akkurat det, og fordi vi måtte ta malariatabletter på bryllupsreisen.. mye man skal tenke på. Jeg dro ut i går med god samvittighet. Så lenge jeg ikke har positiv test har jeg bestemt meg for å leve normalt, med visse små hensyn selvfølgelig. Men fortsatt ingen tr...i morgen er dag 30 i syklusen så kjenner jeg er spent. Hadde mensenmurringer onsdag, torsdag og fredag og kramper i går på morgenen.. men så har det vært stille. Ingen symptomer:/

Hvordan går det med alle?

Men dere jenter? Jeg er blitt syk, og har hatt feber i to dager. Er det noen som vet om dette kan påvirke om et eventuelt befruktet egg vil feste seg i livmorveggen? Er litt redd for at denne pp går i vasken nettopp pga det...

Men dere jenter? Jeg er blitt syk, og har hatt feber i to dager. Er det noen som vet om dette kan påvirke om et eventuelt befruktet egg vil feste seg i livmorveggen? Er litt redd for at denne pp går i vasken nettopp pga det...

Mener å ha lest at det faktisk kan ha motsatt effekt jeg. At man lettere blir gravid da, fordi immunforsvaret er opptatt med andre ting. Men vet ikke helt om det er noe i det. Tror ikke det virker negativt hvertfall. Så ikke mist trua;)

Mener å ha lest at det faktisk kan ha motsatt effekt jeg. At man lettere blir gravid da, fordi immunforsvaret er opptatt med andre ting. Men vet ikke helt om det er noe i det. Tror ikke det virker negativt hvertfall. Så ikke mist trua;)

Oi! Fantastisk! Da håper jeg du har rett! :)

Lykke til alle sammen :) :)

Krysser fingre for oss alle :)

Selv har jeg ikke IKM før søndag så kan bli en laaaaaang uke..hehe ;)

Og gratulere så mye til dere som allere har fått positiv test :D :D :D

Jeg har heller ikm før til helgen, så det er lenge å vente.

Har kjent meg litt kvalm i det siste, og lørdag spydde jeg en gang. Trodde det var omgangssyken (og det kan det jo ha vært også), men trodde jeg ville spydd mer da.

Men jeg kan også bare være 3-4 dpo iom at jeg merket el-slim rett før helgen. Spennende blir dette uansett!

Noen som har testet? :)

Da var det over og ut for meg i denne runden. Tanta kom idag:(

Får satse på en temperamentsfull løvebaby i stedet:)

August er en fin mnd:)

Håper mange av dere andre har en god uke:) og gratulerer igjen til dere som allerede har testet positivt.

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

LHE

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

***Gravid:

Igangpånr2

HI

***Ny pp:

ønskebarn73

Jeg har heller ikm før til helgen, så det er lenge å vente.

Har kjent meg litt kvalm i det siste, og lørdag spydde jeg en gang. Trodde det var omgangssyken (og det kan det jo ha vært også), men trodde jeg ville spydd mer da.

Men jeg kan også bare være 3-4 dpo iom at jeg merket el-slim rett før helgen. Spennende blir dette uansett!

Noen som har testet? :)

Jeg har også vært litt småkvalm idag, ikke sånn Må SPY kvalm, men uggen i magen og følt at det var på vei :S Også ekstremt hormonell, litt trøtt og slapp...Men det er nok bare ønsketenkning som fører til symptomer tror jeg :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...