Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

EL test superduper positiv i dag, enda sterkere enn i går. Teststreken kan ikke bli sterkere tror jeg. De to testene i går (13 og 19) hadde to like sterke streker. Fikk lagt inn aksjer i går så håper det ble rett timing. Hvis jeg er superheldig så får jeg lagt inn aksjer i dag også, mannen var i veldig lettanntennelig modus nå, heldigvis;) Mot normalt! Siden den er mest positiv i dag betyr vel det at egget slippes om 24-48 timer ikke sant? En skal regne ut fra sist gang man fikk positiv test? Og da burde vi nok hatt ett innskudd til vil jeg tro. Kanskje enda ett i morgen også? Men det skal noe til... Kommer til å teste igjen i kveld og se når den blir negativ igjen.

Spennende er det! Litt mer positiv nå siden jeg fikk gubben på gli. Blir liksom litt vanskelig å få baby uten ham liksom... hehe ;)

Sette meg opp her siden jeg tror jeg har mensen nå. Er på første pp etter svangerskapsavbrudd i uke 20 siden det ikke var mulighet for liv utenfor magen.

Uff så trist. Sender deg en god klem og krysser fingrene for at det går rette veien neste gang.

Sette meg opp her siden jeg tror jeg har mensen nå. Er på første pp etter svangerskapsavbrudd i uke 20 siden det ikke var mulighet for liv utenfor magen.

Det hørtes trist ut, sender deg gode tanker og spesielt lykke til for deg<3

Tusen takk for alle lykke ønskningene:-) vi har to fra før på 6 og 7 år,så vi har fått det til før:-) jeg er veldig glad jeg har de jeg har, tror det hadde vært mye verre hvis jeg ikke visste om vi kom til å få barn. Også gir de jo mye glede i en tid som ellers er tung.

Annonse

Nå begynner jeg vel egentlig å lure litt, for i dag tidlig så var fortsatt EL test streken sterkere enn kontroll streken, så da har den vært det et døgn snart. Før det hadde jeg jo et døgn med like sterke streker. Vil det da si at den egentlig ikke er positiv før den er på sitt aller sterkeste. Dvs at de to første dagene med like sterke streker så var den bare på vei til å bli positiv? Da har jeg sikkert i tilfelle før blitt lurt av like sterke streker. Ikke alltid jeg fortsetter å teste etter å ha fått det.

Jeg var litt småsyk i går kveld da, la meg tidlig og null aksjer. Kanskje det også kan utsette EL noe? Kroppen venter kanskje til den er klar?

Uff, mye å lure på. Håper på ny aksjeinvestering i kveld. Det er jo tross alt freddann ;)

Nå var el testen negativ igjen hvertfall. Så da er vel el i dag-morgenisj? Tror jeg kaller det i morgen jeg, blir vel ikke helt feil det da? Rekker kanskje å få utbytte på aksjer i kveld, hvis ikke blir det da uansett kos;) Eller kan det hjelpe med aksjer på lørdag og?

Etter det er det bare å senke skuldrene og vente. Selv om ikke ventinga er bare bare heller. Men jeg synes tida før/rundt el er mest pes siden jeg ikke helt vet når el kommer og ikke har en superlysten mann. Veldig greit etter el at da er det liksom ikke noe man selv kan gjøre mer, da er det opp til egg og kropp hva det blir til. Eller er det noe man kan gjøre selv etter el for å øke sjansen for festing?

Jaja, nå er det helg! God helg til alle og håper uke 44 blir ei veldig positiv IKM uke for oss alle:)

Da er det vel venting på meg nå da. Fikk lagt inn akjser i går også, så nå må vi da ha truffet greit på el, så får vi se om det er nok. Fint å kunne stresse ned nå og bare vente. Prøver å leve sunt og være flink til å trene. Jeg lever egentlig som jeg er gravid allerede, men så er det ikke akkurat så mye av det man skal unngå jeg har i meg i det daglige heller. Spekemat kanskje, men siden jeg prøver å være sunn, så er kokt skinke bedre uansett:)

Jeg har jo denne håpløst lange syklusen, så jeg ligger vel lit foran dere mtp el, så nå er jeg spent på dere og om dere får lagt inn aksjer da dere ønsker, lykke til, og kos dere med det:) Jeg kommer sikkert ikke til å greie å la være å skrive masse her selv om jeg liksom bare skal "coolern" å bare vente;)

Det er jo leeenge til IKM enda. 16 dager...

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

Supersnusken

***Gravid:

***Ny pp:

Hei jenter, slenger meg med her jeg!

Jeg har også hatt en MA nettopp, m utskrapning etterpå. Kroppen har ikke oppført seg helt normalt siden, m mye blodig utflod, så har vært litt engstelig. Over 1 mnd siden nå. Hatt en mensligenende blødning, så håper det var mens og at jeg er i gjenge igjen nå! Litt usikker på IKM, men tror jeg er i rett uke i alle fall.. ;-)

Skal begynne å test for el nå tenker jeg, håper mannen og jeg klarer å få lagt inn litt akjser mellom jobb og alt annet neste uke... Har veldig lyst til å bli gravid igjen raskt!

Har en fra før, så vet vi kan. For øvrig hatt 2 SA også siste året, men de var veldig tidlig da, uke 6-7, MA i uke 11.

Lykke til alle!

Annonse

Så trist supersnusken.

Testet positivt på El i går kveld og idag, får prØve å få mannen med på en runde i kveld også :)

Krysser fingrene for at det går veien for oss alle denne pp:)

Regner du da at el er i dag? Eller om 1-2 dager siden du fikk positiv også i dag? Slik at en bØr få lagt inn aksjer 1-2 ganer til?

Hvorfor kan man ikke bare slappe av nå som el er over?? ;o)

Nå bekymrer jeg meg for at vi ikke traff el likevel, siden vi ikke fikk lagt inn mer aksjer i løpet av helgen, og nå er det for sent vil jeg tro.

EL testen var positiv og så negativ igjen på fredag, med påfølgende sex. Men el kan vel da i teorien drøye to dager etter det, så da håper jeg svømmerne overlevde et par dager i min mage:o)

Hadde vært mye roligere om vi fikk til et innskudd lørdag o helst også søndag, men ikke noe å få gjort med nå.

Kan noen berolige meg? Eller fortelle hvordan dere har det så jeg kan tenke på noe annet:o)

Så trist supersnusken.

Testet positivt på El i går kveld og idag, får prØve å få mannen med på en runde i kveld også :)

Regner du da at el er i dag? Eller om 1-2 dager siden du fikk positiv også i dag? Slik at en bØr få lagt inn aksjer 1-2 ganer til?

Jeg regner med El idag, mandag.

Testet negativt lØrdag formiddag, men positivt på kvelden, og positivt igjen i går tidlig ettermiddag. Og det sies at egglØsningen kommer 24-48 timer etter positiv test så jeg må nok få lagt inn en aksje i dag også:)

Så trist supersnusken.

Testet negativt lØrdag formiddag, men positivt på kvelden, og positivt igjen i går tidlig ettermiddag. Og det sies at egglØsningen kommer 24-48 timer etter positiv test så jeg må nok få lagt inn en aksje i dag også :)

Ok, da regner vi likt. Jeg regner el sØndag dagen etter testen ble negativ igjen. Dessverre ble det sist lagt inn akskjer fredag, så to dager fØr... Så må nå krysse fingrene for at svØmmerne er utholdende! Nå er det for sent for fler akskjer så da må man vente:) Lykke til med aksjelegging i dag! ;)

Så trist supersnusken.

Testet negativt lØrdag formiddag, men positivt på kvelden, og positivt igjen i går tidlig ettermiddag. Og det sies at egglØsningen kommer 24-48 timer etter positiv test så jeg må nok få lagt inn en aksje i dag også :)

Ok, da regner vi likt. Jeg regner el sØndag dagen etter testen ble negativ igjen. Dessverre ble det sist lagt inn akskjer fredag, så to dager fØr... Så må nå krysse fingrene for at svØmmerne er utholdende! Nå er det for sent for fler akskjer så da må man vente:) Lykke til med aksjelegging i dag! ;)

Men husk at egget kan befruktes inntil 24 timer etter at det har lØsnet, så hvis du hadde el igår, kan du være fruktbar idag også:)

Så mange som har hatt el allerede da! Jeg har begynt testing alt, men tror ikke det blir før i slutten av uken. Veldig spent på om jeg er i gang igjen med normale sykluser! Krysser fingrene! Gleder meg litt til perioden etter el jeg faktisk, forutsatt at jeg får el altså..Er vel usikkerheten rundt det som gjør at jeg gleder meg, da kan jeg liksom puste lettet ut og være i gjenge igjen etter MA, selvom jeg ikke blir gravid.

Men...kjenner jeg meg selv rett blir jeg vel bare utålmodig og stresset og testegal med en gang el er over... ;-)

Tvi, tvi og lykke til alle sammen!

Gjest Sporty83

Dag 15 i syklusen og skal ifølge iPeriod (app) ha eggløsning i dag, men kjenner ikke noe tegn til det. Forrige syklus hadde jeg el dag 18-19 så regner med det blir en aktiv uke, - for sikkerhets skyld;) Vi var fire venninner som sluttet på pilla samtidig og nå er to gravide etter første pp.. jeg ble Så glad og samtidig veldig stressa.. herregud, tenk hvis jeg bruker en evighet.. noen tips til hvordan man kan stresse ned? er det mulig?

Lykke til alle sammen:)

Her er jeg på CD10 å ligger an til å ha eggløsning i helga. Har 7 el-tester igjen, så tenker å begynne å teste i morgen.

Fikk mannen med på sengekos i går kveld, til tross for at han først ikke ville pga dårlig form. Men han er lett å overtale, jeg behøvde bare si at jeg er kåt ;) hi hi..

Er i (egentlig) 1.pp etter MA i juli, grunnet lang historie med blødningsforstyrrelse, som endelig ga seg for noen dager siden.

Men vi prøvde jo sist mnd også, men er vanskelig å bli gravid når en blør... :( (har ikke blødd Konstant, noen dager ingenting og andre dager mer) beklager detaljer. Men nå vet dere historien min. Slutta på pilla i mars.

Får vel være høflig, og introdusere meg selv jeg og, da. :)

Her er vi i vår 2.pp, med forventet el i helgen, evt mandag. Vi har ei lita jente på halvannet år fra før, men siden jeg er 32 år, merker jeg at klokka tikker. Jeg kan nesten ikke vente med å bli gravid, og skulle helst ha blitt det igår! Forrige svangerskap gikk lekende lett, og jeg håper det neste blir like enkelt.

Aksjeleggingen går som en drøm, mannen takker svært sjelden nei. ;) Satser på at det klaffer denne måneden,og at vi kan treffes på juli-forumet snart! :)

Her var det stille og rolig, ingen flere som har hatt, har eller venter el og er spente på det her? Jeg definerer meg selv som 3 dpo nå, men tror vi var littegrann for tidlig ute. Men krysse fingre og tær for at svømmerne var seige og utholdende. Kanskje det blir jente? Hehe... (Det jeg er livredd for og så noen andre skrev i en annen IKM tråd var at de opplevde at egget lurte dem og ventet noen dager før det slapp, så de fikk ny LH stigning. Jeg testet ikke mer når jeg førstes fikk negativ. Men synes jeg hadde el murring i går... Såå lenge lever ingen svømmere (fra fredag til tirsdag))

Jeg regner med det ikke er noen vits å HCG teste før 12 dpo, eller? Så da har jeg nedtelling til 26:) IKM er 29 hvis mine 36 dagers sykluser fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...