Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Når en fyr du har snakka med i 2 uker, over nettstedet og evt mobil og facebook, begynner å snakke om sex....i form av : det er så godt å varmt under dyna mi, kom her det er plass til deg og.. så kan vi kose... Er fyren bare ute etter sex? sier seg jo selv at han er det, men... ja nei vet ikke..
Cinnamon4 Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, høres jo sånn ut, men spørs jo hvordan tone dere har hatt hittil
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Er mange menn som ikke er så flinke på flørting, og ikke helt vet hvor grensene går. Enten er han bare ute etter en ting. Men da er det rart at det tok to uker før han begynte å hinte. Eller så prøver han å flørte, og uttrykke at han liker deg, men får det ikke helt til:-) Uansett er det jo bare å svare. "Du virker ok, og jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg. Men jeg er ikke ute etter en ons eller bare sex, så hvis det er intensjonen din så ville jeg prøvd meg med noen andre." Hvis han liker deg, og ikke bare er ute etter en ting så lar han nok de kommentarene ligge. Og hvis ikke så mister dere raskt kontakten, men det er jo like greit:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Etter min erfaring hadde han ikke drøyd sex-praten i 2 uker om han bare var intressert i det. Kanskje han bare er litt uerfaren og usikker på hvordan han skal finne ut om du er intressert i mer enn bare prat? Hadde ikke tenkt at han bare tenkte på en ting, men kommer litt an på hvordan du er selv også. Er du typen som venter flere mnder i et forhold før du har sex er han kanskje litt kjapp på slike sider for deg. Men er du mer som at du vil prøve partneren etter en del treff så er dere kanskje mer på samme bølgelengde. Det er mine tanker da
valkyrien Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Møtte mannen min på adultfriendfinder.com, og vi prata sex fra dag 1. Nå er det vel 7 år vi har vært sammen, så sexprat behøver ikke bety at det utelukkende er det man er ute etter.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Nja, mannen min var også rimelig sexfiksert i starten, og jeg var jo det tilbake... Men nå er vi nå her da, gift og alt. Og om det bare var sexen han var ute etter så tror jeg han er skuffa nå som hverdagen er her
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for svar:) troor han er litt usikker, og prøver å flørte litt.. Virker ikke helt som han vet hvordan han skal invitere meg med ut.. er 2 år siden forrige gang han hadde sex... HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Ikke noe rart han er klønete i formuleringene når det er 2 åR siden. Synes du bare skal kose deg jeg og se hvordan det utvikler seg. Men hvis du ikke er ute etter bare sex, men seriøst forhold, bør du gjøre det klart for ham fra nå, ikke vente til flere uker ut i flørtinga. Greit å poengtere med en gang hva man er ute etter. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Ikke noe rart han er klønete i formuleringene når det er 2 åR siden. Synes du bare skal kose deg jeg og se hvordan det utvikler seg. Men hvis du ikke er ute etter bare sex, men seriøst forhold, bør du gjøre det klart for ham fra nå, ikke vente til flere uker ut i flørtinga. Greit å poengtere med en gang hva man er ute etter. Lykke til! Ja er litt sånt jeg og tenker.. Nei vil ikke bare ha sex, er ute etter noe langvarig. Og det var en av de første tingene vi prata om:) Nå prøver jeg å få han med på date, men det er visst ikke så lett:p hehe.. men jeg er tålmodig, så får vi se:)
Silverfox Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vil bare si lykke til! Nettdaten min og jeg venter Lillegutt 8 november
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå