Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Vi har lekegrind med ei plate som er trekt med plast. Har lagt et teppe oppi. Men burde vi hatt en tynn madrass så det ble litt mykere å ligge der...?
May the force be with you Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Vi kjøpte sånn lekegrind-teppe vi:) utrolig praktisk! Går opp på kantene som en sengebeskytter og er noen cm. Tykk:)
☆☆☆ Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Kan nokon opplyse meg om bruksområdet til leikegrind, har forstått at det er eit "must", men har enda ikkje sett kva vi skal med den. Foreløpig bevegar ho seg ein meter på fem minutt (bakover og ikkje med vilje) og treng ikkje grind, og snart vil ho vel heller utforske enn å vere i ro på ein kvadratmeter eller to? Kjekt om nokon kan oppklare mysteriet Endret 1. oktober 2012 av ★
*Miss Flua* Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Vi har fordi vi arvet, men absolutt ikke et must her funket det fint når jeg for eksempel skulle på kjøkkenet å lage meg mat. Lå han i grinda var han fornøyd, lå han på gulvet så begynte han å sutre brukte den også som variasjon for han.. Ble han lei av å være på gulvet, ble han superfornøyd i grinda. Nå er grinda pakket vekk fordi vi ville ha mer boltreplass for han på gulvet.. Og jeg må underholde han mye mer men savner den allikevel ikke.
*Miss Flua* Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Kan nokon opplyse meg om bruksområdet til leikegrind, har forstått at det er eit "must", men har enda ikkje sett kva vi skal med den. Foreløpig bevegar ho seg ein meter på fem minutt (bakover og ikkje med vilje) og treng ikkje grind, og snart vil ho vel heller utforske enn å vere i ro på ein kvadratmeter eller to? Kjekt om nokon kan oppklare mysteriet Det var som svar til deg
*Stolt trulte* Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Vi skal ha lekegrind ettersom vi har hund! Tror ikke hun vil gjøre barnet noe, men greit å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Vi hadde ikke lekegrind til førstemann. Men nå synes jeg det er veldig greit å ha til nr 2. Vet at i lekegrinda er det trygt å ha henne. Ikke noe av storebrors leker og ting som er der som hun kan putte i munnen. Og hvis jeg skal hjelpe storebror med noe i et annet rom, eller ut og hente noe, kan hun være der. Greit da hun begynner å krabbe rundt, og jeg ikke kan passe på henne hele tiden. Akkurat nå er hun liten og har ikke begynt å krabbe. Lekegrinda står ved sofaen i stua, og hun er veldig fornøyd med å ligge der. Vi har bunnen høyt oppe, slik at hun er liksom mer sammen med oss, enn om hun ligger på gulvet. HI
Lady lovely locks Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Ikke la underlaget være for mykt. Det er mye lettere for babyen å bevege seg på et noe fastere underlag. Da tenker jeg mest på motorisk utvikling...
Lady lovely locks Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Kan nokon opplyse meg om bruksområdet til leikegrind, har forstått at det er eit "must", men har enda ikkje sett kva vi skal med den. Foreløpig bevegar ho seg ein meter på fem minutt (bakover og ikkje med vilje) og treng ikkje grind, og snart vil ho vel heller utforske enn å vere i ro på ein kvadratmeter eller to? Kjekt om nokon kan oppklare mysteriet Når vi hadde en 2 åring og to bitte små bayer , brukte vi leke grina mest som beskyttelse mot storebror... Vi kunne ikke snu rygge til uten at han lå oppå dem eller dro dem i armene, eller prøvde å bære på dem. Vi hadde en sånn stor, sekskanta lekegrinn med dør. Den var genial. Døra sto for det meste oppe slik at de kunne krype ut og inn som de ville. Og ved behov ble døren lukket igjen. Ofte ble grinna også brukt som leke oppbevaringsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå