Gå til innhold

Kjerringalarm!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bygave av mannen, denne tingesten gav seg ut for å være en nøkkelfinner som man fester til nøkkelknippet, og så er det bare og plystre om man har forlagt nøklene. Problemet var at den den gav lyd fra seg så fort jeg hevde stemmen. Nå vil jeg presisere at dette var under meget hyggelige omstendigheter, med rødvin til lufting og biff i stekepanna, jeg kjefta ikke, så egentlig tror jeg dette var en kjerringalarm. Fint forsøk, men den fikk dessverre avgå ved døden etter kort tid.

Man får kjøpt mye rart på Søstrene Grene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøklene mine har vært sporløst borte siden fredag, sist sett i hendene på min 15 mndr gamle sønn. Så jeg skulle veldig gjerne hatt en slik akkurat nå!

Har den tilbakevirkende kraft hvis man kjøper den etter at nøklene er borte?

Skrevet

Nøklene mine har vært sporløst borte siden fredag, sist sett i hendene på min 15 mndr gamle sønn. Så jeg skulle veldig gjerne hatt en slik akkurat nå!

Har den tilbakevirkende kraft hvis man kjøper den etter at nøklene er borte?

Tro kan flytte fjell!

Har du lett i skoene?

Gjest sug lut
Skrevet
Nøklene mine har vært sporløst borte siden fredag, sist sett i hendene på min 15 mndr gamle sønn. Så jeg skulle veldig gjerne hatt en slik akkurat nå! Har den tilbakevirkende kraft hvis man kjøper den etter at nøklene er borte?
sjekk bleiene..
Skrevet
Nøklene mine har vært sporløst borte siden fredag, sist sett i hendene på min 15 mndr gamle sønn. Så jeg skulle veldig gjerne hatt en slik akkurat nå! Har den tilbakevirkende kraft hvis man kjøper den etter at nøklene er borte?
sjekk bleiene..

HUFF! Den hørtes lei ut.

Skrevet

Kan den konverteres til gubbealarm?

Her er det han som trenger den mest.

Gubbealarm ja... hehehe...

Mange bruksområder som skjuler seg i det navnet gitt...

Skrevet

Kan den konverteres til gubbealarm?

Her er det han som trenger den mest.

Gubbealarm ja... hehehe...

Mange bruksområder som skjuler seg i det navnet gitt...

Tydeligvis ikke, den reagerte kun på min stemme, siden det er lydfrekvensen det kommer an på. Men om din gubbe har høy pipestemme, så går det.

Skrevet

Da sliter vi litt, men kan bruksområdet konverteres kanskje?

Hvis han blir for gubbete kan jo le bare litt høyt så piper alarmen og gubbetendensen brytes automatisk som i:

"HVAVARDET"???

Og jeg spiller uskyldig selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...